Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har igrunnen en lang historie å skirve her inne, men skal jeg klare å formlere fram spørsmålet mitt holder jeg meg for det meste til de store linjene.. Barnefaren og jeg gikk fra hverandre da mini var 8 mnd. Faren ville leve livet og tulle rundt samt han var voldelig noe som fikk meg til å til slutt bryte ut av det dålige mønsteret. Etter en periode der de hadden noe samvær, gjorde han alvor av alvorlige trusler og brøt seg inn for å ta meg. Endt opp med vodsalarm, han fikk besøksforbud og jeg tok med meg mini og flyttet et godt stykke fra byen etter oppfordring fra advokat, barnevern osv. Lang og fæl historie. Bor for øyeblikket hjemme hos en kamerat. Leier et rom og betaler fast for meg. Leter parallelt etter egen bolig. Trives svært godt slik det er nå da jeg føler meg trygg, har barepass og må innrømme å bli mer og mer glad i denne hjelsomme og snille kameraten min.... Mottar full overgangstønad. Er avhengig av denne fram til endt studietid , sommeren 2011. Men spørsmålet mitt er.Kan jeg bo som jeg bor nå fremdeles ha krav på os ?sagt at vi med tiden faller for hverandre.... eller ville dere funnet dere noe eget selv om dette ville blitt dyrere for like god standard og je ville følt meg mye mindre trygg osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå