*julybirth* Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette innlegget, men vill bare si dette. Det har gjort så godt å kunne komme hit å få tips å råd, eller noen å snakke med.. og til alle dere som tar dere tid til det, en stor takk, det gjør så utrolig mye, Her inne er det så mye godt, det finnes også noe/noen som ikke passer inn, men alt det gode veier nok opp for det :-) Fortsett med dette, vet at mange andre setter pris på dette, jeg er enormt takknemlig, har fått støtte og noen å snakke med i vanskelige tider, selv om jeg hadde andre rundt meg og... En stor stor takk til alle dere gode mennesker her inne, uansett alder eller råd, spørsmål eller bare noen å snakke med, her inne er det godt å være :-) :-)
agapi73 Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg vil også si meg helt enig med innlegget ditt. Jeg har ikke vært så aktiv med spørsmål eller svar, men setter veldig stoor pris på å lese - og vite at jeg kan stille spørsmål om det er noe jeg undrer over. Takk til alle som bidrar her inne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå