Carina har to små gull Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 heisann ja endelig får jeg følge etter Syntes det var på tide. Var lei av alle negative tester og tante besøk. har gått i ei sarlig lykkerus idag. Er vel ikke helt gått opp for meg enda at jeg faktisk er gravid. har så lite symptomer at det er skummelt, kjenner litt murringer til tider og har mye utflod. Og det er vel det, men det kan jo enda dukka opp. Og du er 10 uker på vei??? Jøss tia flyr Håper den kommer til å gå fort. Tror nok det var skupunkturen som hjalp meg med å bli gravid ja, har ringt å rost de opp i skyene idag. har følt meg helt annerledes denne pp enn de forrige og mye mer roligere i kroppen. har også smurt meg med progesteronkrem, brukte ikkke du det også??? Vet du i såfall om man skal smøre seg med den lenge?? Har brukt den fra syklusdag 12, men skal jeg fortsette å smøre meg etter at jeg er blitt gravid??? Hvordan har formen din vært??? klem fra meg
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Hei Carina81 =) Bare titter innom her for å se etter deg, hehe... Brukte du både progesteronkrem og wild yam samtidig denne pp`n ? Har selv kjøpt inn progesteronkrem og lurer jo på om jeg skal begynne på dag 12 som det står på pakken eller vente til etter at jeg har hatt EL, begynte du med wild yam samme dag?? Bare litt nysgjerrig altså =) Kjempekoselig at du er her inne - håper jeg kommer etter om ca 2-3 ukers tid - venter EL til uka!! Nyt svangerskapet nå og tenk positivt =) Har du kontaktet lege ennå? Eller skal du vente til du er ca 8 uker på vei? Ha en strålende fin helg =) Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 Trivelig at du stikker innom ☆Meg og lille snuppis☆J06+2MA Håper du kommer innom hit om ikke så alt for lenge og at vi får fullføre alle 3 trimesterne. Jeg begynte med å smøre meg med Wild Yams progesteronkrem fra dag 12 i syklus som det står på flaska. Utsatte ikke noe EL hos meg. Og spira satt... Om det var den eller ukupunkturen eller bare at den satt vet jeg ikke. Gravid ble jeg Har ikke kontakte lage enda. Tenkte å ta det til uka. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Overhodet ingen symptomer, det murrer av og til og da er jeg livredd for å begynne å blø. Klarer ikke helt å slappe av. Måtte ta en test på fredagen bare for å få det bekrefta på nytt med en annen test og den ble positiv den og. Sambo merker at jeg er mer varm enn tidligere og kaffen klarer jeg ikke lenger. Får UL i uke 12-13, men har lyst på en tidligere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå