Gå til innhold

Noen kan se hva som skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg halr blitt spådd her med begge guttene mine og det stemte på en prikk..

Men nå er vi på tankene på tredje og siste babyen.. Vi klarer ikke å bestemme oss..

Noen som ser om det evt blir en graviditet til og evt kjønn???

Møtte forøvrig på ei "bekjent" tidligere idag som sa hun følte en graviditet på meg i nærmeste framtid, kan det stemme?? Evt. kjønn? Vi er altså veldig i tvil..

Jomfru født i 84

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du herlige person. Jeg skriver slik, for det var det første jeg fikk opp på deg. Hvor mye dine gutter elsker sin mamma! Du er så flink til å ta deg av de, og gir de så masse. Du er hjelpsom, og en god venn!

Men så til graviditet. Dere bruker nok litt tid. Jeg ser en endring ut mot sommeren igjen, men jeg er usikker på om dette gjelder barn. En venn eller venninne som trenger deg. Personen sier ikke noe, men du oppdager det etterhvert som du ikke får ting til å stemme. Denne personen har selv barn. Bare vær der, ikke trykk deg på, men gi det tid, litt og litt. Det ordner seg, ser en mann, så det er nok en venn, som takket være deg føler glede mot høsten. Ser dere i deilig høstvær hvor denne personen takker deg så masse for din hjelp, og fordi du tolket ting rett, og tok det litt og litt.

Og DA ser jeg nok en liten baby for din del. Gleden blir veldig stor! Tror nok det blir en gutt til for din del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...