Gå til innhold

Når sover babyene deres den siste luren før kvelden?

Anbefalte innlegg

Har drevet å prøvd oss fram her i noen dager, og dette har vi kommet fram til foreløpig (haha.. den innsikten har sikkert endra seg i morgen):

Hvis hun sover siste luren i fem-tida (sover da ca 1 time). Er hun klar for senga i åtte-tida (pluss minus halvtimen). Trodde i utgangspunktet at det var litt seint å lure, så har prøvd et par dager å hoppe over den ettermiddagsluren, holde henne våken og heller legge henne for kvelden i halv sju-tida. Resultatet har vært at hun har våkna etter en time ca, bare surra, røra og ikke vært særlig interessert i å sove, blitt overtrøtt, overstadig, masete og totalt umulig! (hun sovna nettopp nå 22.30)

Jeg anser nå dette eksperimentet for over og hun skal herved få lov å beholde ettermiddagsluren sin.

Andre med lignende erfaringer?

Fortsetter under...

For bare kort tid siden hadde lillebror siste kortlur på bare 15 min rundt 17.30. Denne har han "vokst fra" og trenger den tydeligvis ikke lenger. Han er altfor nysgjerrig på hva storesøster driver med. Haha.

Som regel har han siste lur rundt 15-16 og da ca 50min. Da er han trøtt og klar for natta ca kl 19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...