Gå til innhold

vonde mensmurringer som kommer og går i dag

Anbefalte innlegg

jeg er bare på ruge dag 6 idag, men har hatt noen mensmurringer som har toppet seg litt i smerte, har blitt redd men leser at det kan være et godt tegn.uff jeg har ikke hatt det sånn på mine tidligere forsøk der jeg både var gravid og ikke...erfaringer dere?

Fortsetter under...

Dei to gongene eg har blitt gravid har eg hatt forholdsvis sterke menssmerter og stikningar i magen i løpet av den første veka i rugeperioden, rugedag 4-5. I ettertid er eg ganske overbevist om at dette er festesmerter, så vi får berre håpe at det er det for deg òg! Lukke til!

Hei Stinemin...

Huff ikke greie dager dette....

I dag har jeg også en MØKKADAG og er overbevist om at løpet er kjørt...

Ingen håndfaste bevis, men ikke positiv...synes hele kroppen er PMS med hovne fingre...murr og dirring i underlivsområdet...verk i ryggen som startet i går...svir i skjeden...i det hele tatt mye som tyder på at hormonerne forandrer seg...rugedag 7.

Innimellom HATER jeg denne prosessen!!!!!

(Sorry...kanskje ikke dette du trengte her...Man blir jo litt psyko innimellom)

Jeg må legge til at da jeg ble gravid hadde jeg også litt murring men det var mer inni livmoren..da verket den litt...dette er mer i området rundt...

XXXXXXXXXXXxxx

men vi får holde motet oppe litt til hva? Når tester du?

Vet også at når jeg har testet positivt har livmoren kjentes hoven ut på en måte...litt tung.

Krysse krysse...

Jeg har blitt gravid én gang tidligere på forsøk, og da fikk jeg mens-stikninger i sidene på rugedag 4. Det var bare denne ene dagen, siden forsvant de, og jeg fikk positiv test. Så du skal se det er et godt tegn ;-) Lykke til!

Annonse

Ja du har jo flere positive forsøk bak deg også, men kan det ikke være fordi du nå tar blodfortynnende? Uansett så vil jeg vel tro at smerter såpass tidlig kun er positivt. Er vel for tidlig med mens uansett?? Jeg fikk opplyst på Riksen at det er generellt sett vanligere med blødninger og andre "komplikasjoner" i svangerskapet når man gikk på bf når jeg spurte de om det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...