mammatil3 :)) Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Er det noen flere her inne som har barn med diabetes? Ønsker å komme i kontakt med noen med erfaringer o.l. Har hatt de tøffeste ukene i mitt liv - vi holdt på å miste lillemannen vår men med god innsats fra anestesileger og intensivsykepleier er vi nå hjemme igjen Og tro det eller ei - jeg stilte diagnosen selv, vi ble avvist på legevakta men tok turen tilbake dagen etter og diagnosen ble stilt..... Lille supermannen min er 11. mnd.
litengutt Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Hei! Min gutt har diabetes. Han er 1.5 år. Ble oppdaget og innlagt på sykehuset når han var 12 mnd. Jeg måtte "krangle" meg til å få snakke med lege når jeg ringte legevakta. Dama mente vi kunne ringe fastlegen neste dag, da hadde det trolig vært for seint....... Du kan sende meg en pm.
2 boys & now pink Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 jeg har en gutt med diabetes. Men mitt lille sukkerbarn var 5 da han ble syk og er nå 7,5 år og stolt pumpebruker!!! Vi har og en gruppe på facebook... "foreldre til små diabetikere" eller noe sånn! Jeg er tilgjengelig på mail om ønskelig... [email protected]
acel Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Dattern min er 3 år og fikk diagnosen da hun var 1,5 år. Da hadde vi vært gjennom en laaang sommer med misstanker om diabetes, hverken helsesøster eller lege på helsestasjonen tok oss alvorlig og legen på legevakta sa bare, "så små barn får ikke diabetes". Hvis du vil ha noen å prate med kan du mail meg: [email protected].
mammatil3 :)) Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2010 Tusen takk for svar ) Så utrolig deilig i en tung og vanskelig tid å se at det er flere der ute i samme båt. Jeg stilte diagnosen selv på lillegutt, da vi ikke ble tatt alvorlige, utrolig tøft var det. Vi er fortsatt i startsfasen her, sukkeret går opp og ned, og vi er til tider ganske fortvila, lurer på pumpe? Har dere det? Skal sende deg en mail så fort jeg får tid, ville bare si tusen takk for at du svarte på den her inne Ha en god kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå