Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Flere som har det sånn? Den ene dagen er jeg småkvalm, mens neste dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.. Håper flere har denne erfaringen?
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 ja kjenner det på samme måte, har ikke hatt så mange symptomer. men nå i dag er jeg veeeldig trøtt. er 5 uker på vei. Lite symptomer er like vanlig som mange..
konemor=) Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 hei=) jeg hadde et innlegg om dette tidligere. hos meg kommer det å går hele tiden.det som er mest stablit er vel ømme pupper. når det gjelder murringer i magen så er det veldig opp og ned. noen dager mye, mens andre dager nesten ingenting. mer hvis jeg har trent. det som jeg merker blir mer og mer for hver dag er kvalmen. ikke helt fornøyd med det men...det er helt greit å være kvalm, så lenge jeg slipper å få hyperemesis. det hadde jeg i forrige sv.skap og det var ikke gøy!! tror det meste er helt normalt når en er gravid=) lykke til videre!! klem=)
ellio Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har symtomer annenhver dag. Litt rart syns jag og. Er 6+1 idag.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 Takke for svar jenter. Ønsker dere alle masse lykke til videre
junimor2010 Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Har det akkurat slik selv, symptomene kommer og går hele tiden.. Og jeg som var redd jeg kanskje hadde mistet igjen. Hadde en SA i juli, og da forsvant plutselig bare alle symptomene. Men annerledes denne gangen, er kvalm, og puppene blir bare mer og mer ømme :-) Er 5 +1 så ikke så langt på vei.. Litt godt å høre at flere har det på samme måte :-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå