sitron72 Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 ...selv om jeg allerede har vært igjennom det tre ganger og vet at det ikke er noe å grue seg for og at jeg ikke pleier å få vondt. Psyken er rar, dere...
MK73 Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Skjønner det - men dette går helt fint! Jeg pleier å tenke 1) Slapp av 2) Dette går fort 3) Formålet er godt! Lykke til! Tenk; imorgen på denne tiden er du et steg nærmere spiren i magen :-)
sitron72 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 PUH ja, du har rett :-) Takk for støtte. Får håpe jeg får sove godt inatt og ikke ligge og vri meg i spenning om hvor mange egg som kommer ut og hvor mange som etter hvert blir befrukta etc. Kan jo uansett ikke gjøre noe fra eller til. Men tankene går i ett om det for tiden likevel...
MK73 Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, vet hva du mener. Jeg har gjort dette seks ganger nå - og har blitt en kløpper til å slappe av - men jeg sover litt lettere enn vanlig natta før uttak likevel. ..men vips; så er det overstått. Håper det går kjempefint og at du får ut passelig antall, supergode egg!
sitron72 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2009 Takk takk Sliter med dårlig eggkvalitet, så om jeg hadde fått noen spom hadde delt seg heeeelt perfekt og uten fragmenter som settes inn på lørdag så skal jeg bli en glad og lykkelig dog spent ruger... Hvor langt er du i prosessen nå egentlig? Var det sånn at du satte inn ett egg for noen få dager siden?
MK73 Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg fikk ut "all time low" mhp antall egg på mandag, tre stk, hvorav ett var umodent. Var likevel superheldig, de andre to lot seg befrukte med vanlig IVF denne gangen og delte seg fint. Fikk inn to vakre, fire-cellede egg i formiddag. Så NU er jeg gravid inntil det motsatte er bevist!! :-) Det skal du også bli på lørdag.
sitron72 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2009 HURRA! Tvi tvi altså!!! Da håper vi at begge spirene spikrer seg fast, og at de (forhåpentligvis) to jeg får inn lørdag også gjør det. Nå tror jeg at jeg må legge meg, blir så utrooolig trøtt av denne puregonen (det bare baller på seg, trøttere og trøttere for hver dag), så kunne sikkert sovet døgnet rundt nå. Sier ifra imorgen eller på lørdag hvordan det har gått. Ha det bra så lenge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå