Gå til innhold

snudde seg i dag

lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

i dag var jeg på besøk hos ei venninne og vi la ungene på leketeppet.

tassen min lå på eget da hun har tvillinger så ble litt trangt, men uansett. la han med hodet mot bordet, vi lagde kaffe på kjøkknet og når vi kom tilbake lå han med hodet mot tv(motastt vei)

litt stolt ja, flinke gutten

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140850774-snudde-seg-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Sånn at han snurra rundt på gulvet? Jøss, så flink han er da!

Her driver lillebror og "kraumer" på pleddet på gulvet eller i dobbeltsenga og gnikker seg bortover. Han vil jo helst ligge heeeelt inntil, helst nese mot nese, så han er god på å forflytte seg. Ofte jeg er på vei til å havne utafor sengekanten sånn som han bøller..;o) Koselig!

(uff er jo så dårlig til å forklare) han lå med hodet sånn @-- (@=hodet og strekene kroppen) så snudde han seg sånn --@

hehe ja med beina.

ja de skulle vel sikkert helst ha krypet inn i magen noen ganger tror jeg.

Hahahahaha! Den var god du!!!!!

Joda, jeg skjønte det allerede i første innlegget ditt. Var vel bare litt dårlig å forklare at jeg forsto. Haha!

Men du, det synes jeg er godt gjort å snu seg sånn nå! Husker den der snurringa på gulvet, men trodde ikke det kom før senere. Du har nok en liten herremann som er "forut for sin tid". Kult!

Hihi kult! Aktiv liten krabat :o)

Lille tryll har ikke rulla fra rygg til mage enda. Har rulla en gang fra mage til rygg, men det var nok et uhell. Så tror nok ikke gutten din er treg altså, han er nok ganske normal ;o)

Annonse

Tror nok ingen av disse søte små som ikke har rullet enda er treige. De gjør det nok når de er klare. Dersom de ruller ved tre mnd alder, så er de tidlig ute altså!

Lillebror er ikke helt der at han ruller fra rygg til mage, men har en gang "tippet over" fra mage til rygg. Og som magica; det var nok et uhell..;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...