Gå til innhold

Hvilke sko skal man kjøpe til ei på 7 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe vintersko for hun skal absolutt gå selv så da må vi ha gode sko som støtter beina. Noen som har noen forslag til hvor vi får kjøpt gode sko? De må være ganske lang oppover leggen og ikke stramme for da blir de så vanskelig å få på.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen høye fra Viking som størret godt og veslefrøkan krabber bra i dem (skikkelig treiging til å lære seg å gå).

De er med tre borrelåser så enkle å få på.

Skrevet

Jøssameg, 7 måneder og går selv? var da veldig tidlig!:)

Jeg har dessverre ingen tips. Jenta mi er snart 9 og er langt fra klar til å gå selv, hehe :)

Skrevet

Ble litt feil i innlegget gitt. hehe Hun går ikke helt selv. men når vi holder hu i hendene:)

Skrevet

Hm, vet reflex har noen helt lette forede støvler. leggen er i sånn regntøy-materiale mens selve skoen er foret og i et kraftigere materiale.

Skrevet

Jo hun skal ha skikkelige vintersko

Skrevet

Jeg ville nok heller ikke tatt på henne sko. Det er ikke bra for utviklingen av føttene, som hun ene over her sier. Det som er fordelen med å ha små barn på 7-9 måneder er at vi slipper utgiften det er med å kjøpe sko!:)

Skrevet

Problemet er vel heller at du neppe finner små nok størrelser, med mindre barnet har store føtter da. Når storesøster var 11 mnd skulle hun ha str. 17 i sko egentlig, og det ville vært håpløst å finne så små vintersko som er gode på foten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...