Gå til innhold

måtte lette mitt hjerte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jenter!!

Har ikke vært inne på siden her på kjempelenge. Måtte bare ha en pause fra dette babystyret. Har delvis klart og slappe av og tenke på andre ting, men det er vanskelig! Er nå i min 12 pp og begynner å bli rimelig lei :-( Har vært til legen og fått undersøkt meg, fikk desverre ikke det svaret som jeg ønsket meg. En av egglederne er tett, så det vil nok ta litt tid før jeg blir gravid. Har vurdert akupunktur, hører at det kan hjelpe.

Det er tunkt å være prøver i så lang tid, ikke lett for parforholdet. Jeg var mye deprimert og lei meg og det gikk ut over forholdet. Vi ble enige om å tenke på andre ting og fokusere på forholdet og være kjærester istede. Dette var ikke lett i begynnelsen, men det går bedre og bedre.

Selvfølgelig er man kjempe spent i forkant av IKM og da går det rett og slett ikke an og tenke på andre ting. Min syklus har vært litt ustabil, men i det siste har den vært på 28 dager. Trudde jeg skulla ha IKM på søndag, men den har fortsatt ikke kommet. Tørr ikke teste for jeg er sikker på at den kommer t uka.. Har ingen symtomer.

Jeg får smøre meg med tålmodighet og vente til over helga:-)

Lykke til dere andre jenter som har IKM i nærmeste framtid!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv en refleksolog,di kan gjøre mye!!

ellers er det veldig bra å fokusere på forholdet tror jeg!! :o)

håper det snart sitter en spire hos deg snart!! :)

masse lykke til!!

Skrevet

Masse masse lykke til, så får du oppdatere oss:)

Klem

Skrevet

Hei!

Masse lykke til til deg, girl78 :) Håper virkelig at det klaffer for deg! Det unner jeg deg virkelig :)

Skrevet

Takk takk jenter, har ikke fått tanta på besøk enda, så jeg venter fortsatt i spenning! :-) Men kjenner ingenting, ikke mensensmerter engang... Skulle jeg ikke ha kjent noe nå hvis jeg er gravid?? Ømme pupper, kvalme, trøtt... Kjenner ingenting selv om jeg prøver hardt å kjenne etter heller..hehe..:-)

Skrevet

Uff, leit at du fikk det svaret... Men håper virkelig det plutselig klaffer likevel :)

Skjönner godt at det går utover forholdet, bra det går litt bedre. Sikkert lurt å pröve å ikke tenke så mye på det, ja, men forstår at det kan være lettere sagt enn gjort også...

Lykke til!

Skrevet

Håper du er gravid! Da jeg var gravid med førstemann kjente jeg absolutt ingenting... Da hadde vi prøvd i 2,5 år, så hadde ikke store troen.. Mensen var litt sein, så jeg tenkte, jaja, kan vel ta en test... Og den lyste straks "gravid". Hurra! Så det kan jo hende at man er gravid, uten å kjenne noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...