Gå til innhold

Huff, utålmodig med storesøster..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskeligste så langt med å være tobarnsmor (minsten er 3 uker) er at jeg rett og slett blir utrolig sliten når jeg har begge to å ta vare på. Storesøster på 2 år og 3 mnd kan til tider være hissig, høylytt etc etc (slik alle toåringer kan være, går jeg ut fra), og jeg sliter med å holde meg tålmodig.. og ikke alltid jeg lykkes. Babyen sover for det meste og er ikke akkurat krevende, så kan ikke skylde på henne. Huff, håper det går over snart og jeg er tilbake til mitt normale, overbærende, blide jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bliiiiiir bedre :-) Jeg husker at jeg ofte tenkte i begynnelsen at jeg kunne ikke ha begge barna - ALENE... Som naar faren skulle jobbe en loerdag, saa ble jeg helt skjelven bare av tanken. Og det er vanskelig de foerste ukene/maanedene, inntil minsten slutter aa kreve mat/troest/kos hele tiden. Men naar sant skal sies, jeg foeler at jeg aldri har nok tid til noen av barna mine og saann kommer det vel alltid til aa vaere... Og hver gang jeg kjefter paa storesoester, faar jeg SAA daarlig samvittighet etterpaa. Det positive er jo at den store kan "underholde" den lille etterhvert. Masse lykke til! Du gjoer en super jobb :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...