Gå til innhold

Bjørnen Colargoll :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*ruger

Heia Snøfilla :)

I følge Ullevål så har jeg ikke testdato før 5-6 november, men jeg kommer til å teste den 30 for det er 2 uker etter innsett ;)

Kjempespennende og håper jo som alle andre at dette skal være siste gangen jeg trenger å gjennom dette!

Supermorro at du har testet positivt også, unner deg det!

Klæm

hei Snøfilla,

Så fantastisk, jeg leser du har endelig blitt gravid!!! og jeg som har tenkt sånn på deg/dere for vi hang jo sammen her inne sist da du til slutt fikk even(tyret). jeg tror du kommer deg videre og at dette går bra. lykkeønskninger fra meg :-)

og Bjørnen Colargoll :-)

du skal se nå sitter det for deg også vet du, det må du stole på :-) LYkke til !!!

Gjest Bjørnen Collargol*ruger

Tusen takk jenter, det er så koselig å få slike gode lykkeønskninger.

JEg er merkelig nok veldig laidback egentlig på dette forsøket. Har så innmari troa på at det skal bli et positivt resultat så må prøve å forberede meg litt mentalt på at det er IKKE sikkert :P

Men jeg som alle aldre får bare ta det som det kommer og krysse alt som krysses kan for at vi lykkes :)

Klæm

Hos meg ble testet pos. allerede 14 dager etter uttak, så jeg skjønner ikke hvorfor Ullevål er så kjipe med å la dere teste. Dag 14 etter uttak er IKKE for tidlig, spør du meg ;-) De fleste som er gravide produserer hcg da.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...