litamora Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 klarer ikke å finne hjertelyden er klar over at det er drygent tidlig, 7 uker, men jeg har såå lyst på den bekreftelsen. hørte noe som minnet om hjertelyd, med "riktig" hastighet (ikke min egen), men falt fort ut. Noen som har greid å finne den, når? tips?
Ronja&Odin Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 bruker du olje eller gele? da finner du lyden lettere. vær tålmodig, og trykk litt hardt nederst på magen der du måler. hvor langt er du på vei? venninna mi er 15 uker og har hørt lyden godt med angelsound. jeg er 7 uker og har ikke funnet lyden enda
litamora Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 jeg brukte aloe vera gel. Dette er mitt tredje bar, og føler jeg har eest ut, så jeg håpa at jeg kunne finne lyden - men får prøve på nytt om en ukes tid (eller litt senere i kveld...hihi:) kan jo ikke gi opp
JKM09 Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 var 9+5 når jeg fant den. rota lenge før jeg fant den, men når jeg fant den hørte jeg den godt:) deiligste lyden i hele verden. skjønner du er utalmodig, men mulig du må vente en uke til før du hører noe. Lykke til!
Mammatiltogutter! Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Hvor får man kjøpt Angelsounds?? og hva koster den?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Du e 7 uker!! Man kan finne dn rundt uke 10-12 om lillebane ligge riktig Leit helt nede ved skambenet, både mot venstre og høyre, slagan går raskt så du høre fort om d e din hovedpulsåra i lysken eller babyen du høre Kjøpte min angelsound på ebay for 200 kr Men bynne ikke prøve å leite engang før enda lenge! jm prøve ikke med doppler før uke 15-20, en god grunn til d Ha godt med gele/glidekrem på også ja
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 På ebay.com Bare å søke på angelsound Den sendes fra Hong kong, så tar en lita stund, best å bestille den idag
FruFrydmedtotette Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg boka På vei av Gro Nylander å der står det,og jeg siterer: "Man kan ikke høre fosterhjertet slå med vanlig stetoskop så tidllig. Det bør helst ikke brukes lytteapparat med doppler-ultralyd så tidlig,fordi det er mye sterkere enn vanlig ultralyd og sender stråler kontinuerlig." Jeg antar at slik angelsounds er et doppler apparat. Ville bare informere om hva jeg har lest:)
litamora Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. oktober 2009 ops, takk for info. Letingen etter lyden er herved avbrutt. Jeg er bare en bekymret vordende mor, etter 2 SAer etter siste svangerskap. Har egentlig en god feeling nå, har kommet i uke 8, er svimmel (!), trøtt og kvalm. Er kort av vekst, og sliter med å skjule magen (har fått spm). Fikk fort mage i de svangerskapene som jeg har gått helt ut også. Dette går veien, no more listeing for me. Takk for svar Jeg har forresten kjøpt angelsounds på ebay, kosta 35 dollar inkludert frakt, og jeg fikk den på døra 1 uke etter bestilling. Lykke til videre
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Man bruke d bare nån sekunda å ikke ofte Jm sa til mæ at så lenge man ikke blir livredd om man ikke finne dn, så va d ok å bruke av og til og bare kort, kort stund Men som sagt, ikke vits å leite før rundt uke 11-12 -13;)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. oktober 2009 #13 Skrevet 23. oktober 2009 Trist å høre at du har mista, vet så altfor godt kordan d e Men du har jo mange symptoma og livmora vokse Prøv å nyt siste ukan )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå