Gå til innhold

rar i hodet ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =) Første gang her inne for min del! Har en datter på 5 år som gjerne vil ha en søster eller bror. Jeg var gravid i sommer men mistet når jeg var 6 uker . Da var jeg mye her inne å leste , noe som faktisk var min trøst gjennom en trist periode.

Men nå da så prøver vi jo igjen.. Hadde eggløsning for noen dager siden. Tro meg men brystene er ømme og jeg har konstant mensensmerter. Hvorfor skal det være så lenge å vente til jeg kan ta en test.. Er nok som dere andre har sagt her inne at vi leter etter tegn... Blir jo litt rar i hodet når vi er i en prøveperiode =)'

Klem en som venter og håper =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen i gjengen!

får håpe du blir gravid fort så du slipper å bli like rar som vi som har prøvd leeeenge:-)hehe

Skrevet

hadde sikkert ikke tenkt så mye på det om det ikke hadde vært for at vi mistet i juli. Det å kjenne på kroppen av jeg var gravid var så deilig følelse... Men så brått tar det slutt :(

Men NÅ vil jeg bli det igjen... =) NÅ

Men jeg hadde kjempe smerter akkurat etter jeg hadde eggløsningen. Pluss at jeg har fått vondt i brystene og murringer. Men mensen kommer sikkert på dagen. Men alle tegn får jeg jo til å blir graviditetstegn=) hehe

Jeg skjønner at dere som har prøvd lenge blir på TUPPA ja !

Skrevet

jeg er akkuratt som deg...går å venter, hvorfor skal mnd være så laaaaang?

Venter og venter, og jeg har ikke hatt eggløsning engang, tror jeg da...tror den kommer nå føles sånn...

Hadde en SA forje uke...så er jo noen dager siden:)

godt å ha støtten er inne hos de utrolig hyggelige damene;)

Lykke til!!!

Skrevet

Min kjære samboer blir jo helt rar han å da.... Jeg tror jeg har eggløsning hele tiden.hahaha kjennes jo sånn ut !

Ja hjelper å ha noen å dele det her med =) Humøret blir lettere da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...