Flutili Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Min fødselsdato er 19.08.83 Hans fødselsdato er 02.11.83 Når kommer vi til å bli gravide? Blir kjempeglad vis noen vil prøve å spå meg eller se
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 heisann Jeg seg desverre ikke noen graviditet hos deg med det første... når jeg kjenner på deg, føles det som du er veldig sliten om dagen... prøv å roe ned, og slappe av i kroppen! Jeg kan gjerne se på deg igjen om 1 mnd eller noe for å se om ting har endret seg..
Flutili Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 Det stemmer det, har mye å gjøre om dagene.... skal prøve å slappe av litt.... takk for at du tok deg tid til å svare meg:) Tusen takk.
MC81 Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 hei Uff synes du kjennes sliten ut. Kjenner jeg blir litt annpusten og tunkpusten av å kjenne på deg. Du kjennes ikke gravid ut for meg og tror nok at det kan ta litt tid. Men dette kan jo endre seg... Jeg tror at hvis du tar det litt mer med ro og slapper av litt så blir du nok gravid fortere. jeg vet ikke om det er mye som skjer hos deg om dagen?? men kansje prøve å ha litt færre baller i lufta samtidig!!?? Ønsker deg uanset masse lykke til!
Flutili Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2009 dytte.... noen fler som vil prøve?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg får februar. Gi litt mer slipp, og "go with the flow" på godt norsk hehe....Lykke til!
Flutili Skrevet 1. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2009 Er det ennå fler som vil si hva se ser, jeg håper jo inderlig det vil klaffe denne gangen, har ikm 8 nov.
kaos83 Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 jeg har en følese på at det er mulig i nov jeg da, men ser alle andre har skrevet noe annet så tar sikkert feil:)
Flutili Skrevet 1. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2009 Jeg håper virkelig det blir i november:) Så jeg håper du har rett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå