Gå til innhold

Hva synes dere om sexy sykepleier-kostyme på Halloween fest?

Anbefalte innlegg

Anonym 15:54! :-) Ja, det er en "voksenfest".

Bra det er flere som ikke er så jækla trangsynte og prippne på ting! ;-)

Og på de fleste halloween-fester i utlandet, kler de seg ut som alt mellom himmel og jord! Det er jo bare gøy og kle seg litt sexy med det samme!

HI.

Fortsetter under...

Du kan fortsatt se pen ut:) Kjøp den lyseste fondationen du finner på hm, og bruk grå/brun øyenskygge rundt øynene:) Blir ikke fondationen lys nok kan du blande inn litt hvit øyenskygge. Legg tilslutt forsiktig litt hvit øyenskygge over skinnbein, neserygg og litt i pannen, så blir det så bra;)

Hilsen 15.50;)

(og så viser du at du er litt tøff også, ikke bare er en sånn salat-og-vanndrikkene-pen-å-se-på-dame...)

Kjør på og kle deg ut som du vil:) Halloween-fest er jo ett kostyme-party og da kler man ser ut som man vil.

Jeg tenker gå som Kleopatra eller noe i den duren. Er gravid og begynner å få litt mage så noe sexy blir det ikke, hehe:)

Annonse

Tror ikke jeg ville brukt det! Men har så absolutt ikke noe imot at andre gjør det! Som sagt, det er et kostymeparty, og man kler seg ut som det man vil! Har blitt mindre og mindre normalt å kle seg ut som spøkelser og hekser, det er liksom litt oppbrukt! Så alt fra kjente personer til stuepike er HELT normalt!

Og om du sminker deg litt skummelt i tillegg blir det jo ekstra stilig!

Jeg har aldri vært på Halloween-party, men synes vel det passer best med skumle kostymer. Men nå er det jo ingenting i veien for å lage en sykepleierkostyme til et skummelt kostyme! Jeg bare sier blodeffekter og sprøyter...

Annonse

Hehehe det høres veldig rart ut ? Tenker du på et slikt sykepleierantrekk som er litt "rollespill aktig" , hva har det med Halloween å gjøre ?

Da er det mer hekser og skumle antrekk som er vanlig.

Siden du spør så ville jeg ikke satset på det...

Hvis du vil kle deg ut litt sexy, hvorfor ikke heller være horeaktig med kort skjørt, tupert hår og litt fillete strømper, passer bedre i et Halloween party.

Ok, her kommer HI med et spm. og jeg prøver å svare så godt jeg kan ut fra hva MIN mening er! så får man masse pepper.

Skjønner ikke vitsen med å spørre da??

HI du spurte , jeg svarte også kommer alla:

Hva faen...!!!?? svar.

Skjønner meg ikke på folk her inne.((

Horeaktig sa jeg forresten, jeg forbinder det med HW, mer enn sykepleier.

MEN som sagt det er min mening, du får gå i hva du vil du.

Jeg har vokst opp delvis i USA og bor også i USA nå. Selv om Halloween ikke stammer fra USA er det absolutt her Nordmenn har fått tradisjonen fra. Det er ikke tradisjon at man MÅ være skummel. Man kan være cheerleader, Ku, baby, dalmatiner, kylling, sykepleier osv. Mine barn har aldri kledd seg skummelt, og ikke jeg heller. Har foressten vært sykepleier på Halloween en gang. Ikke noe orginalt med det.

Er nok noen over her som bekymrer seg litt for at du skal se for lekker ut! Spydige kommentarer i en utkledningsfest kommer nesten utelukked at sjalusi:-) Litt typisk Norsk

Neimen jøje, klart du kan gå med slikt sykepleierkostyme! MEN du må være en morbid sykepleier, ikke en lekker hottie... Bruk mye svart /grå øyenskygge rundt øynene, grå skygge i kinnene så du ser litt inn-hul ut,- bleke lepper eller knallrøde med blod rennende ned fra munnviken etc... Gjerne blod og arr, se om du får tak i en skummel tang eller leke-motorsag etc... Man må ikke være heks eller spøkelse på halloween,men helst noe skummelt. Se for deg Sykepleieren fra Helvete og vær henne. Da er du både sexy og skummel samtidig :) Ha fishnetstockings på deg hvis du vil,men sørg da for at de har raknet godt og at du gjerne har litt blod-søl på beina etc...

Evt vær en zombiesykepleier. Og kjøp sånne mini-øye-eple sjokolader og del ut som en del av gimmicken. Syns nå jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...