Gå til innhold

Hva synes dere om sexy sykepleier-kostyme på Halloween fest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, synes det blir helt feil. Halloween skal jo være skummelt!

Med sykepleieruniform viser man bare at man har misforstått hele greia, og er mest opptatt av å fremstå som sexy og forførende.

Annonse

Annonse

Jeg synes det er helt greit jeg! Ikke hør på de andre her, de er bare sjalu fordi de aldri hadde fått på seg en sånn drakt i utgangspunktet! ;-)

Synes det er rå-stilig med slike kostymer jeg, og det spiller da for fanken ingen rolle hva man kler seg ut som!

Hei HI.

Kult, har selv vært "sykepleier" på halloween, og fikk ingen negative kommentarer what so ever!

Du får huske på at de fleste her inne er over 30, så de ser såklart på det som "vulgært" og "latterlig"! DE hadde blitt sett rart på, siden de begynner å komme litt oppi åra, og helst ikke har så mye på en halloween-fest å gjøre!

Men jeg regner med du er yngre enn det, og da ser jeg overhode ikke noe galt i det!

Takk for svar! :-)

Tror nok jeg kommer til å bruke den allikevel, dessuten er det en privat fest, for kun inviterte! er jo ikke slik at jeg skal ut på byen i det!

Og bare til informasjon, den er hverken vulger eller latterlig, faktisk en ganske søt kjole, og med en tights under er det ingen som skulle føle seg truffet av at jeg har på det! ;-)

Vil forresten spørre om noen av dere har vært ute på byen og sett hva folk bruker å ha på seg i dette tiåret? Folk kler seg i langt mer "vulgære" klær enn det kostymet mitt!

HI.

Tyder bare på at du har missforstått litt.. Ja du har kledd deg ut, men misser hva temaet er..

KAn du ikke hvertfall få sminket deg som en zomie eller noe?? Så kan du være en død sykepleier.. Eller er det viktigste å se sexy ut?

Lag en blodflekk på magen og lim fast et knivskaft f.eks. Med lyslys sminke i ansiktet og mørke ringer rundt øynene..!

Selfølgelig om du ikke trives best i bimbo-stilen..

(og nei jeg er ikke langt opp i tredveårene..tidlig 20 årene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...