Gå til innhold

Hvor lange sykluser har dere og har dere eggløsning hver gang?

Anbefalte innlegg

Var til gyn i sommer og fikk påvist PCO. Var også til gyn på CD 56 i denne syklusen, og hun kunne se at det kanskje kom en eggløsning en av de nermeste dagene, mens den andre eggstokken var typisk PCO.

Jeg er nå på CD 58, og har hatt litt eggløsningslim i dag... forje syklus var på 42 dager og hadde da også litt eggløsningslim men på dag 25...

Hvodan er gjennomsnittet på syklusene deres?

Fortsetter under...

gjennomsnitt er hos meg 4 uker faktisk.

Hvis jeg går til osteopath regelmessig vel og merke, hvis ikke, blir det helst 5-6 uker.

Tror jeg har El, jeg har i allefall PMS hehehe og da syklusene er så regelmessig antar jeg det.

Hei. Jeg har fått påvist PCO eggstokker, men blodprøver viste at jeg ikke hadde noen hormonforstyrrelse. Jeg sliter med uregelmessige sykluser på alt fra 29 til 50 dager. Jeg har ikke fått bekreftet eggløsning av lege/gyn, men tester og temper hver måned.

Gyn'en som fastslo PCO syntes temping var unødvendlig og at man bare skulle ha sex regelmessig. Prøvde å forklare henne at jeg ikke orket å tro at jeg er gravid før jeg virkelig er det. Syklusene min er jo så uregelmessige, men fra eggløsning til mensen er det nemlig alltid 14 dager.

Spurte så fastlegen min om temping var unødvendig og hun mente det var fint jeg tempet og at eggløsningstester noen ganger kan vise falsk positivt, men en stigning i temperaturen betyr at man har hatt eggløsning. Så derfor temper og tester jeg og finner el hver mnd uten at det har hjulpet oss ennå desverre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...