❤Lille håp❤ Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hadde en abort i juli i år(17+4d på vei),blødde i tre uker sammenhengende etter jeg var skrevet ut av sykehuset,altså var ferdig i slutten av juli med blødning pga utskrapning av morkake og selve fødselen av den lille. Så fikk jeg noe som virket som vanlig mens i slutten av august,start september. Nå er det 7 uker og fire dager siden siste mens, og negative tester. Så det jeg lurer på er det mulig å ha så lange sykluser? Eller er jeg ikke blitt normal ennå etter juli? Eller kan jeg være gravid uten at det har slått ut ennå? Takk for svar av alle dere smarte damer der ute
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Hei,så leit å høre at du mistet. jeg mistet selv nesten 14 uker på vei i juli i ma. Jeg blødde ikke etter utskrapinga, og fikk mens 6 uker etterpå. Hadde masse grav-symptomer før jeg fikk mensen. Nestegang tok det meg 5.og en halv uke å få mensen, altså ingen graviditet denne gang heller. Bruker å ha 28 dgr syklus,men når man mister så sent tar det lengre tid å få hormonene ut av kroppen. Vekta mi har f.eks ikke begynt å gå ned før nå. Det er fullt mulig å bli gravid før mensen kommer, og det kan godt hende at du er det.Ønsker deg masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå