Gå til innhold

Andre enn meg som går til kontroll hver 3. uke?

2 prinsesser + liten spire=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Ja, det er godt å føle seg ivaretatt når man har tvillinger i magen.

Jeg er i uke 20 nå og går til lege på sykehuset der jeg skal føde hver 4.uke for å sjekke tilvekst på tvillingene og lengden på livmortappen. Imellom der går jeg til fastlegen og sjekker BT, urin, vekt m.m. Så da blir det en kontroll annenhver uke. Fra uke 30 blir jeg kontrollert hver uke sa legen. Ser på forrige innlegg også at det er forskjeller på hvor ofte man blir undersøkt.

Lykke til!

Hei, jeg går hver 2.uke til kontroll. En måned gikk jeg hver uke til sykehuset for de trodde den ene tvillingen ikke hadde vokst som den skulle, men det var feil. Så de passer godt på her også. Utenom dette går jeg en gang i md til fastlegen min og hver andre måned til jordmor i kommunen min. Nå blir det kontroll på fredag og så kontroll hos legen på sykehuset 5 novemer, da får jeg sannsynligvis vite hvordan jeg skal føde og når (kanskje) :D

Annonse

Heia.

Jeg er nå i uke 26 og går til kontroll hver 3. uke nå. Går bare til kontroll hos lege på sykehuset. Skal egentlig gå til jordmor også, men har kun vært hos henne en gang=( Skulle ønske jeg fikk litt flere kontroller hos henne også., men heldigvis kjenner jeg flere jordmødre på sykehuset så det skal vel gå seg til=)

Skal til ny ultralydkontroll neste fredag, og gleder meg enormt. Skal bli artig å se smånurkan i magehybelen igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...