Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Åh, det er som om det har gått hull på en skikkelig verkebyll nå altså! ENDELIG fikk vi det huset vi ville ha og det beste av alt er at vi kan flytte inn før jul! Etter halvannet år i en gammel hytte pga svindel på hussalget vårt sist og lang tid før vi fikk solgt igjen, fant vi endelig huset vårt og nå er vi stolte huseiere!!! Nå er jeg bare så lykkelig!!!!!!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 WEEEEEEE, GRATULERER!!!! Dette var moro å høre. Skrev litt lenger nede her på tråden din,var så spent. Kjempeglad på dine vegne. Dette gikk jo fort og smertefritt.Stor klem
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 gratulerer så mye med det nye huset:-) det blir godt å komme seg inn før jul ja,kan jeg tenke meg:-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2009 takk takk:) er bare vannvittig glad nå! Det har vært et drit-tungt år med sambo som mistet jobben, 1 exu, 1 MA og budrunde på budrunde hvor vi tapte hver gang og huset vi bor i i dag har vi kun til 31. desember så dette kom i grevens tid:) Endelig kan vi senke skuldrene og se fremover og slå en strek over det meste av 2009:) Nå gjenstår det bare å få laget denne spiren som skal ha 9 mnd leiekontrakt med meg:=)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Grattis!!! SÅååå gøy!! Og enda bedre!! Dette fortjente dåkker altså!! Wheee!!! *juble litt for maddemor*
så gla' Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Gratulere så masse med nytt hus Maddemor. Så deilig at det ordnet seg *klemme* Da er det bare å håpe at spira også er i boks nå ;-) Tipper dere får litt medgang jeg nå. Det hadde vært dere vel forunt. Varm klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2009 tusen tusen takk:) Svever på en rosa sky i dag jeg ja! Alle her inne fortjener en spire i magen! Klem klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Jippi sier nå bare jeg da:) Masse masse grattis med nytt hus.....er det mye dere må pusse opp eller??? Så en deilig følelse dere har nå.......er kanskje ennå et symptom på en spire skal du se:) Stor klem fra meg:)
Carina har to små gull Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Gratulerer så mye med nytt hus )) Blir nok stas å få flytte inn dit før jul. Selv er vi også på boligjakt, leier bare foreløbig. Det neste blir en positiv test
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Og den skal du også se at er på vei hehe..... heier deg frem, så tar vi meg etterpå hehe. Stooor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. oktober 2009 Nei det er ikke så mye vi må pusse opp egentlig. Men vi kommer nok til å svinge malekosten litt for det dukker jo alltid opp litt grums når møblene som står der i dag er flyttet ut. Og så vil vi på sikt lage bad nede på vaskerommet og flytte vaskerommet i kjelleren tenker jeg. Og så lurer vi litt på å legge laminat skipsgulv på stue og kjøkken, men vi må sjekke om gulvene er rette nok først. Gulvene er greie nok som de er i dag de, så det er ikke noe pes. Og så skal vi bytte frontene på kjøkkeninrredningen:) Her er link til annonsen for de som vil se: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19389052 Ja nå er det bare spira som gjenstår, så jeg håper jo på klaff til uka da, men som sagt; mensenkvisene er på plass og det murrer litt, så vi får se hva som skjer. Testefest blir det uansett! hi hi Da må du komme hakk i hæl katta mi:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 Gratulerer!!!!! Så heeerlig :-)) Kos deg masse med drömmehuset!! Nå skal du se at spiren sitter snart også - så blir det dobbel lykke! Tenk så fort ting snur seg fra en dag til en annen: i går var det hormontrollet som rulet og nå er det bare glede :-D
Mamma's Magic Skrevet 21. oktober 2009 #13 Skrevet 21. oktober 2009 Guuud, for et fantastisk hus, Maddemor!! Det var bare så lekkert, du kan tro at en som sitter i en liten leilighet i Oslo blir misunnelig!! Dette må jo være den perfekte hekke- og rugekassa! Kan ikke få det stort koseligere, vel? Så her er det bare å kjøre på, tipper spira sitter før jul:) Gratulerer, og klem fra
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 22. oktober 2009 #14 Skrevet 22. oktober 2009 Gratulerer!! Og nydelig hus, skikkelig drømmebolig!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 22. oktober 2009 tuuuusen takk jenter:) Er så innmari glad for at det ordnet seg til slutt altså! Dere kan tro jeg har ligget og møblert oppi hodet mitt i natt! Ja det MÅ jo bare være perfekt hus for babylaging:) Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. oktober 2009 #16 Skrevet 22. oktober 2009 Hehehe, ja det kan jeg tenke meg. Jeg kommer ikke inn på linken, men har vært på finn.no for å se hvilket hus det kan være. Hva heter plassen? og farge osv slik at jeg kan finne det under arendal. hvordan går det med øret ditt idag? stooor klem
Bumblebeee Skrevet 22. oktober 2009 #17 Skrevet 22. oktober 2009 WOW, grattis!!! Det ser kjempebra ut! Og som min mor sier: etter hus kommer barn... stemmer hver gang det. Vi kjøpte hus i august, to uker senere testet jeg positivt
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #18 Skrevet 22. oktober 2009 Ja vi får satse på at du har rett bumblebie:) Katta; gå på arendal på side 2 ligger et rødt hus på gåsåsen. Svaneveien 7. Øret er slett ikke bedre i dag;( Ringte legen igjen i dag (kom gjennom på tlf etter 2 timer) og spurte om jeg kan få komme i morgen utpå dagen, men nei, de har fullt. Så jeg måtte heller ringe i morgen tidlig å få en akuttime! HALLO! er vel bedre at de setter meg opp på det i dag vel? SÅ jeg sa at jeg overlever helga hvis jeg kan få komme mandags morgen, så nå har jeg time da. Hvordan går det med hodepinen din da? Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. oktober 2009 #19 Skrevet 22. oktober 2009 Ja det er Norge i et nøtteskall. helt syyyyyykt!!!!! Første dagen helt uten hodepine her ja.... Er så i tvil om jeg skal go for it denne mnd eller ikke. Er jo i risikosonen allerede pga hjertefeilen,men samtidig så har jeg på følelsen at det vil klaffe denne mnd. Huff, er utrolig vanskelig, og vaksinen kommer ikke fø ETTER eggløsning på legesenteret her på fevik. Hmmm. Ikke til å bli klok, ikke rart man får hodepine hehe.. stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå