Gå til innhold

Da kommer jeg over til dere igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sjelven etter at jeg tok testen. Hadde IKM på lørdagen som var. Testa da negativt. Nå idag turte jeg endelig å ta en test igjen og da lyste den GRAVID mot meg. Er idag 4+5.

Har overhodet ingen symptomer bortsett fra at det kjennes ut som at tanta er på tur av og til. Har hatt en del ekstra utflod også siden EL.

Vet dette kommer til å bli et svangerskap fylt å redsel for å miste. Mista så sent som i uke 19 i februar, men vet jeg blir å få tettere oppfølging nå.

Idag er jeg bare så glad :D OG gleder meg til å fortelle pappaen det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse!! Lykke til videre med alt!

Skrevet

Gratulere <3

satser på at dette skal gå knirkefritt <3

Skrevet

JIPPI =D gratulere så masse med spira... uff, trist og høre om den vonde erfaringen din, men bra du åfr ekstra oppfølging denne gangen da :) om 8 mnd sitter du med en baby i armene skal du se :)

lykke til videre :)

Skrevet

Hei,

Nå ble jeg glad, det var morro å høre.

Selvom jeg ikke har svart på så mange innlegg på "bli gravid" så har jeg leeeest masse....

Da håper jeg vi følger hverandre i 9 mnd fremover.

Sitter selv anspent her da forrigesvangerskap som så å si gikk greit men enda galt etter fødsel. Så jeg forstår hva du er igjennom.

Jeg prøver å tenke posetivt så godt jeg kan.

Ønsker deg masse lykke til...

Klem

Skrevet

GRATULERER så mye!!!!

Nå ble jeg glad!

Når har du termin? Jeg har regnet meg frem til at det blir ca 7juli for min del....

Skrevet

Hurra og gratulerer så masse!

Det var gode nyheter :o) Håper du klarer å holde skuldrene senket og tenke positive tanker gjennom hele svangerskapet!

:o)

Skrevet

Tusen takk jenter :)

har foreløbig termin 28 juni, men regner med den sikkert blir endra på ved UL.

Må ha vært enda værre og miste sin lille baby etter fødsel Ca85 Enihimmelen <3 2010spire? . Syntes det høres helt grusomt ut. Jeg har i ettertid syntes at det var greit at det var dødt da vi kom på Ul siden gutten var veldig syk. Håper bare ikke det skjer i dette svangerskapet også. Men skal prøve å gå med senka skuldre og tenke positive tanker. Dette skal gå bra!!!!

Nå er snart pappaen hjemme, glerder meg til å fortelle det til han også :o)

Skrevet

Sniker meg inn hit fra 2.trimester:)

Gratulere så masse masse <3

Og masse lykke til med å fortelle gubben det :P

Tenk positive tanker, så går nok dette helt fantastisk skal du se:)

Stor klem fra meg:)

Skrevet

heia carina. Visste du ville komme over snart... gratulere så masse. Kanskje var det akupunktur som hjalp for deg oxo;) Kjempeglad du er kommet over hit, for det har du virkelig fortjent etter masse prøving og slit:)

Har jo samme opplevelse som deg hvis du husker det, og kjenner godt følelsen av å være bekymret HELE TIDEN. Trodde skrekken skulle slippe taket sia det tok sin tid før vi ble gravide igjen men nei. prøv å tenke positivt så går det sikkert bra. Er i dag 10+0 og har allerede vært til 2 ul. ser fint ut foreløbig. Du vil føle deg tryggere med ekstra oppfølging:)

kos dere i kveld:)

Skrevet

Gratulerer så masse Carina. Heier på deg og spira. Vil nok følge hverandre vi da, selvom jeg ikke er den som skriver så mye her. Jeg har foreløbig termin 26.juni :-)

Ønsker deg virkelig masse lykke til:-)

Skrevet

Så morsomt! Gratulerer!!!!!! Jeg har termin beregnet her inne til 30.juni. Får se hva det blir ;-)

Skrevet

har gått i en sarlig rus hele dagen og det har nok ikke helt gått innover meg at jeg er gravid enda.

Hadde tenkt å pønske ut en lur måte å fortelle sambo det, men det var ikke nødvendig. Han sjønte det allerede da han så meg da han kom hjem. Hadde mamma og pappa på besøk i kveld og hadde såååå lyst å fortelle det til dem, men fant ut at vi kan få vite det bare jeg og han ei stund til.

Skrevet

Gratulerer!! Og velkommen hit! Denne gangen går det bra, skal du se!

Skrevet

Gratulerer så mye Carina!!!

Det går nok bra denne gangen skal du se :)

Det er i alle fall slik jeg prøver å tenke etter 3SA... Men - det var i uke 5, 6 og 7 - en større risikotid - ditt tap i uke 19 må jo ha vært et sjokk!

Uansett - ønsker deg og alle andre her inne all mulig lykke. Måtte vi komme i mål alle sammen :) :) :)

Skrevet

Så glad jeg er for å se deg her inne Carina!!:) Gratulerer så masse!! Dette blir lange svangerskap for oss begge, men vi skal komme oss igjennom det! *klem*

Skrevet

da sniker eg inn fra 3 termin og uke 31..

å drysser noen hjullaster lass med ekstra babystøv på deg,

sånn at lillegutt sin fremtidige lekekamrat ikke får noen andre ideer ;)

*knuse kose klem* <3

Skrevet

Håper virkelig denne spira klorer seg skikkelig fast :)

Skrevet

Velkommen og gratulerer! Vi hadde jo ikm på samme dag. Dette går bra! Vi får følges av :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille spiren,ønsker deg masse masse lykke til. Går nok bra, godt du får eks oppfølging så du kan føle deg litt tryggere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...