Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #26 Skrevet 21. oktober 2009 Så flott !!!!! Gratulerer så masse !!!! Kos deg masse med magen din.. ) Denne gangen går d bra !! Håper d smitter nå da... )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. oktober 2009 #27 Skrevet 21. oktober 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE!!!!!! Det var kjempekoselig å høre!!!!!!! Herreguuuuuuuud, så bra!!!!!!!!!!!! Sitter og smiler stort nå, hehe =) Hadde en kjempegod magefølelse på deg og når TR enda ikke hadde dukket opp, og symptomene dine var som de var - ojojojoj - dette var skikkelig moro!!! Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne - jeg håper at jeg kommer etter så fort som mulig inn på 1 tri =) Kos deg og nyyyyyyyt svangerskapet :) Stoooooor gratulasjonsklem fra
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 21. oktober 2009 #28 Skrevet 21. oktober 2009 gratulerer så mye så kjekt da!!!! håper alt går fint for deg denne gang....! masse lykke til!!!
Carina har to små gull Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #29 Skrevet 21. oktober 2009 Tusen takk alle sammen Dere er virkelig et flott gjeng alle sammen, tror jeg blir å ha problemer med å holde meg borte fra dette forumet, er jo så vant til å henge her. Noen som spurte hvordan jeg fant ut at jeg hadde defekt lutealfase. Testa etter EL og fikk mensen bare etter 8-10 dager og det er for kort da det skal være 14 dager. Til Tromsø-jenta: Har gått på akupunktur klinikken på Håpet ved siden av Gjekta. Der er de veldig dyktige. Gikk 2 gang i uken fra mensen startet til jeg hadde IKM. Kosta 420 kroner og lå vel på benken i ca 45 minutt. Har ringt å rost de opp i skyene idag. Håper dere alle kommer susende etter til 1 trimester, det har ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid. har bare gått i en sarlig rus idag Stor klem og masse babystøv fra meg
Indigo 08-10-13 Skrevet 22. oktober 2009 #30 Skrevet 22. oktober 2009 Takk for tipset, skal følge med syklus her;) Kommer etter snart!!! (forhåpentligvis:) Masse lykke til, går så bra skal du se!!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 22. oktober 2009 #31 Skrevet 22. oktober 2009 Gratulere gratulere ;-) Masse lykke til, gled deg over den kommende magen - hurra hurra
Ekornmamman Skrevet 22. oktober 2009 #32 Skrevet 22. oktober 2009 Gratulerer så kjempemye!!! Hadde mine mistanker etter å ha lest "symptombeskrivelsene" dine Skjønner det blir vanskelig å la være å bekymre seg for om spiren holder seg på plass, men prøv å tenk at dette er en helt ny spire og en helt ny sjanse og det er ingenting som skal tilsi at det samme skal skje som skjedde deg sist! Sender deg mange positive tanker, lykke til!
TogT Skrevet 22. oktober 2009 #33 Skrevet 22. oktober 2009 Gratulerer så mase:))) Dette var kjempegøy å lese. Kos deg masse framover, og putt bekymringene i en sekk som du kaster på havet Klem
Ella78 m/ A&M Skrevet 22. oktober 2009 #34 Skrevet 22. oktober 2009 Åh, hurra! Gratulerer så mye! Håper du stikker innom, du er liksom en gjenganger her inne... :-) *ruller rundt i babystøv*
Lille diamant Skrevet 22. oktober 2009 #35 Skrevet 22. oktober 2009 Åhh! Gratulerer så mye Carina! forstår at du har blandede følelser nå, men vi får alle krysse fingrene for at denne gangen går det fint! Kjempe kjekt å lese altså, lykke til i svangeskapet!
Synne90 Skrevet 22. oktober 2009 #36 Skrevet 22. oktober 2009 Gratulerer så masse, Carina!! Kjempemorsomt å høre Takk for babystøv! Håper virkelig alt går bra for dere, du må komme inn hit og gi oss oppdateringer underveis Kjente jeg ble rørt nå, veldig glad på deres vegne Masse lykke til!
Bumblebeee Skrevet 22. oktober 2009 #38 Skrevet 22. oktober 2009 Dette var kjekt å høre!! GRATULERER CARINA! Nå ble jeg veldig glad. Lykke til, det er godt du skal få god oppfølging. Klem
Carina har to små gull Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #39 Skrevet 22. oktober 2009 Takker så masse Syntes faktisk det er rat å være gravid igjen. Sambo er søt og prøver allerede å passe på. Han tenker på mat jeg kan og ikke kan spise. Litt rat å begynne å tenke på det igjen. Håper dere alle kommer susende etter til 1 trimester snart. Hiver en masse babystøv over dere alle***************************************************************************************************************************************************************************************************************************
♥Axinija♥ Skrevet 26. oktober 2009 #40 Skrevet 26. oktober 2009 JAAAAAAAAAA!!!!!!! Kan tro jeg ble glad over å se den fine endringen i nicket ditt....så GØY og vel fortjent da Carina!!! Kos deg masse med graviditeten, og ikke la bekymringene ta overhånd...denne ganger går det nøyaktig slik som det skal! Stor og god klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå