Gå til innhold

JEG ER GRAVIIIIIIID :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sovet lenge idag siden jeg skal på jobb i natt og har akkurat stått opp for å ta testen. Tenkte bare at den kom til å bli negativ, men den skinte GRAVID til meg da den ferdig å telle seg ned.

Jeg er helt skjelven her jeg sitter. ENdelig satt den!!! Anbefaler vrkelig akupunktur til alle. Slet med deffekt lutealfase og de har fixa meg, for her sitter jeg med testen positiv. Hadde IKM på lørdag, testen ble da negativ. Og har ikke tort å tatt noen test etter det. Men idag måtte jeg :)

Vet dette kommer til å bli et svangerskap fylt av redsel og engstelse siden jeg mista så seint som i uke 19 sist. Men vet jeg blir å få god oppfølging fra sykehuset sin side,med UL tidlig.

Har overhodet ingen symptomer, bare litt murringer av og til.

Ble kanskje litt rotete dette her, men jeg er bare så glad nå :)

Masse masse babystøv til dere. Blir faktisk vemodig å forlate dere fra bli gravid. Blir sikkert å stikke innom for å kike litt.

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem fra ei superglad Carina :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååååå mye Carina :D

Kjempe spennandes !!!!!! Håper spira klamrer seg fast :):):)

Tar imot babystøv ja :):):)

Masse lykke til i svangerskapet :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Endelig satt den!

Masse lykke til i tida framover!

Skrevet

Åh, så deilig :) :)

Gratulerer så mye ;)

Skrevet

Gratulerer så mye Carina81!!! :) Jeg er så glad på dine vegne! Masse masse lykke til, så tar jeg litt babystøv fra det du sendte ut å håper på et positivt svar ved månedskiftet.

Kos deg videre, å vi skjønner alle at du er veldig glad nå :) Bare jeg blir kjempe glad på dine vegne :) :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAA:))))))))))))))))))))))))))

Hipp hipp hurraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Jeg visste det!!!!!!

Kjempemasse gratulerer til deg! Dette var utrolig kjekke nyheter ja!

TA godt vare på deg selv nå og så skal du se at denne gangen går det bra Carina!

Stoooooooor klem

Skrevet

Gratulerer så mye:) Fantastisk følelese, ikke sant?

Hvor fikk du akkupunktur? Jeg driver og tenker litt på det selv, egentlig bare fordi jeg tenker at alt kan prøves..

Skrevet

SÅ utrolig gøy for deg/dere :))) Det unner jeg deg!

Gratulerer så mye - og masse lykke til!!! Håper jeg følger etter deg om halvannen uke :D

Skrevet

Utrolig masse til lykke med svangerskapet:)

Det var jo bare helt utrolige god nyheter du hadde og komme med der jente:) Koz deg masse videre i rugeverden, og denne gangen skal det gå bra:)

Stor varm klem fra meg:)

Skrevet

Var det eg visste eg kom til å lese i dag!!!!! :D Wheeee!!! Gratulerer såååå masse!!!! Denne gangen går alt superfint!!!! Bare vent å se!!!!! :D

Kose deg masse masse masse med graviditet, positiv test og alt som kommer!!!!!!!!!

*klemmetilbake*

Skrevet

ÅÅÅÅ HERREGUD,SÅ GØY.!!!!!!!! GRATULERER. MASSE KLEMMER

Skrevet

så så gøy da:-) skjønner du er sjelven nå ja,og tusen takk for babystøvet:-)

GRATULERER SÅ MYE:-)

Skrevet

Gratulerer så mye:):):):) Kos deg masse med den voksende magen :)

Her kom TR for 5 min siden...:( Lurer på å bestille meg time til akupunktur;)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha :) Håper magen vokser seg stor og fin :)

Jeg har gått til profesjonelle akupunktører der de vet hva de driver med. De forsterka EL mi og skulle hindre i at jeg mista egget tidligere. Og det har hjulpet :) Er bare å søke på nettet å se om du finner en akupunkutur klinikk der du bor.

Skrevet

Gratulerer SÅ masse Carina! Dette unner jeg deg virkelig og har jo hatt troa på deg hele denne pp'en:) Åhhh.. nå fikk du opp humøret mitt :D

Så fint at akupunktur har hjulpet deg - håper det har samme effekt på meg - 2 pp jeg går dit nå.

Lykke til videre og grabber til meg det babystøvet jeg kan ;)

Skrevet

H U R R A, H U R R A, H U R R A! ! ! ! ! ! ! !

Gratulerer så mye, Carina, håpte på gode nyheter fra deg idag:))

Skrevet

Gratulerer så mye! Endelig ble det din tur, det var deg vel unt. :)

Skrevet

Tsen tusen takk jenter :) Jeg håper dere alle følger etter snert og lager kaos på 1 trimester :)

Skrevet

GRATULETRER!!! Det fortjener dere virkelig!!! :-))

Hvordan fant du ut at du hadde defekt lutealfase?

Skrevet

Åååå så bra, gratulerer Carina:)

Lurer også på hvilken akupunktør du har brukt (og gjerne pris, hvor ofte osv...)? I tilfelle det blir aktuelt! Men satser på å komme etter deg på 1. tri veldig snart!

Hilsen Tromsø-jente;)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅååååååååååå, nå ble jeg utrolig glad på dine vegne, Carina!!!! Gratulerer såå mye! Ønsker deg all lykke og et fantastisk svangerskap. Håper jeg følger etter deg snart, og kan oppleve det samme! Hadde vært hyggelig å følge hverandre litt videre :)

NYYYYYYYT tiden fremover! Stor klem!!

Skrevet

Åååh.. Hælledusan!! Nå blei jeg såååå gla på dine vegne!! Håper dette er ei god spire som klamrer seg fast med nebb og klør!!

Gratulerer så veldig mye til deg Carina, virkelig!!

Lykke til videre på 1. tri, håper å komme etter snart!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet.

Krysser fingre og tær for at spiren klamrer seg fast i 9 mnd.

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Skrevet

Åh nå ble jeg kjempe glad! Så koselig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...