blirvifem? Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hei! Jeg er ganske ny her og lurer på om noen har det som meg eller kan gi noen gode råd Vi har to fine, friske og gode barn, den minste er 4 år - og lenge har vi snakket om og vurdert fram og tilbake om vi skal satse på nummer 3. Vi har mange gode argumenter for og har blitt enige om at dette skal vi gå for! Samtidig kjenner jeg av og til på usikkerheten rundt dette. Det er en travel hverdag, og som de fleste andre (antar jeg) kan jeg være sliten og mangle overskudd i hverdagen. Hvordan vil det bli med 3 barn? Jeg vil jo være en god mor for alle 3! Følelsene mine rundt dette kan variere fra dag til dag. Men jeg kjenner jo at ønske om et barn til er stort! Flere som meg?
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Hei, det høres ut som om det er hjertet ditt og fornuften din som har en konflikt med hverandre! Følelsene sier ja til et barn til, men du tenker også på det praktiske rundt det å ha 3 barn. Du er helt sikkert en kjempegod mor, og det vil du fortsette å være selv om du får 3 barn. Klart det er en travel hverdag, og jeg tror de fleste som har små barn kjenner seg slitne. Jeg har et barn selv, og annenhver helg har vi 3 til, da er vi 6 tilsammen. det går helt fint, men det krever så klart litt struktur. Vi prøver nå å få en til, nr 2 for meg, og nr 5 for min mann! Min situasjon kan nok ikke sammenlignes med din, men jeg kjenner flere som har 3 små. Ja, det er mye å gjøre, ja det er travelt og de kan være slitne - men INGEN av de har noen sinne angret på valget om å få nr 3. Barna har så stor glede av hverandre, og er heldige som vokser opp i en stor søskenflokk. Når ønsket ditt om å få et barn til er så stort, så er det kanskje det rette valget for deg. Lytt til hjertet ditt! :-) Lykke til med valget ditt!
bene <3 Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Vil ønske dere lykke til med barn nummer tre Tenk så heldig å få komme til en slik fantastisk familie Bare det at du skriver det ned og har tenkt slikt viser at du er en super mor som kommer til å strekke til for hele familien
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Hei Blirvifem? Du er i samme situasjon som meg Minsten er også 4 år her, og jeg har hatt samme tankene som deg, av og til om nr 3!! Har lest mye om dette på nett forum rundt omkring, og det er forskjellige meninger.. Men de aller fleste sier at overgangen er størst fra en til to..Dessuten er jo de to største så store at de kan hjelpe mye til når den nye babyen kommer. Har veldig lyst på en til og har nå bestemt oss for å starte prøvingen i desember Gleder meg veldig
Luna har født. Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg signerer på alt som står skrevet her Selv har jeg endelig bestemt meg, det blir 3 barn. Starter prøvingen snart. Men du store min så bekymret jeg er for alt...min helse, svangerskapet, fødselen, svinesjuka, barnet friskt?, stress med 3?, rekker jeg over alt?...osv osv... Hehe...lykke til da
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 hihi må le litt når jeg leser =) At vi jenter skal ha så mange bekymringer for ALT... Jeg tror ikke det er noe i livet vi ikke bekymrer oss for... Er det riktig er det feil? hva om , tenkt om.... Jeg er helt sikker på at barn nr 3 kommer til å bli en stor lykke og selvfølgelig litt ekstra i hverdagen;) Men sånn jeg leser det hos deg så er ønske ditt ganske stort om å få en baby til ! Lykketil med prøvingen =)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Hei du! Det er akkurat som om jeg skulle skrevet innlegget ditt selv Jeg er så enig så enig med deg! Jeg kjenner av og til at jeg rett og slett ikke har tålmodighet i det hele tatt med de små skattene mine, og hvordan skal det da gå med enda en baby??? Men jeg er ganske egoistisk oppi dette kanskje, for jeg føler meg rett og slett ikke ferdig med å være gravid. Jeg ønsker det så veldig en gang til ♥ Dessuten...den følelsen og kjærligheten jeg har til de to flotte barna (som er 4 og snart 6 år) vi allerede har fått...jeg ønsker en til å bli så glad i - både for min egen del, og ikke minst for barna sin del. Det er flott å ha flere søsken!!! SÅ vi har også bestemt oss for å prøve, og har prøvd iherdig denne måneden Skal teste til onsdag og er veldig spent! Lykke til til deg - og husk at vi er mange som føler det slik du gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå