Liten på jord, stor i ord Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Vi er en familie på 3 (som om en stund ønsker å bli 4). Vi har lyst på hund, og har i det siste snust litt på Beagle. Vi ser for oss en livlig og aktiv hund, som kan være med på våre ettermiddags og helgaktiviteter. Vi ser for oss en spasertur om morgenen (30 min?) og på ettermiddagen 1-2 timer. Noen med Beagle-erfaring her??
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Søstra mi og hennes familie har beagle. Det er jo verdens snilleste hund Eller kanskje det er bare akkurat DEN hunden som er så snill hehe Hun krever en del mosjon og må ut på flere gåturer hver dag. Men det ser jo ut til at dere er en aktiv familie likevel Det jeg syns er positivt med den hunden er at hun ikke bjeffer Hehe... vel, en sjelden gang gjør hun jo det, men det er ikke skikkelig "bjeffing"... mer "uling" Hehe Det inntrykket jeg har av hunden til søstra mi er i alle fall at det er en livlig og veldig snill hund. Men man må huske at de har jaktinstinkt. Og av og til på tur og hun får lukten av noe, kan det være vanskelig å snakke til henne fordi hun blir så opptatt av det hun har oppdaget Men det er vel litt typisk jakthund. Med god dressur er nok ikke dette noe problem slik jeg ser det
Liten på jord, stor i ord Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 Tusen takk for godt svar Ja, vi er en aktiv familie fra før, men ingen tvil om at vi må gjøre om livet litt også - går ikke akkurat normalt ut på tur kl. 22 kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå