Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg 10 uker, og det er så fantastisk. Jeg er sykt kvalm og kaster opp masse, men er likevell glad jeg har kommet så langt. Jeg var på ultralyd på mandag, og da var krabaten 28mm og veldig aktiv. Så nå har jeg det første bilde til å lime inn i albumet:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 10 uker i går. Jeg er uggen hele dagen og har brekninger til stadighet men har kastet opp kun noen få ganger. Jeg er supertrøtt og eier ikke energi eller tiltak. Skal på ultralyd på fredag. Jeg både gruer og gleder. Håper alt ser fint ut.

Skrevet

Jeg blir 10 uker på fredag. Fremdeles kvalm og sånn, og kastet opp senest i går, men føler på en måte at det har lettet litt den siste uka. Noen andre? Nå kan jeg ihvertfall gå mer enn én time uten å spise for ikke å få brekninger og oppkast :-)

Men er like trøtt ennå. Sover på sofaen hver ettermiddag og kveld..

Skrevet

Skal være 10 uker på fredag jeg også, men sist jeg var på ultralyd(uke 9 forrige fredag) trodde hun at jeg var litt kortere på vei.. Meen, jeg sier at jeg er 10 uker på vei og følger det fremover til den ordinære ul'en, så får de bare forandre da. Jeg skal nå de 12ukene med stil jeg ;)

Ser dere er dårlige, har ikke vært dårlig i det store og det hele gjennom alle disse ukene. Hadde kun lett kvalme fra uke 4 til7 tror jeg :)

Krysser fingrene for at alt er bra fortsatt :)

Skrevet

Jeg er 10 uker i morra.

Skal på UL på mandag.

Gleder med så utrolig fælt!

Håper alt står bra til...

Skrevet

Jeg er 10+4 idag, og var på UL sist tirsdag på 9+3... fikk da se en liten reke på 2,5 cm med 170hjerteslag per minutt;) som noen skriver over her så brekker jeg meg også, men kaster ikke opp.. blir kvalm om jeg ikke får spist med en gang jeg blir sulten og blir kvalm av enkelte lukter som feks kokt laks... enkelte dager så trøtt at jeg knapt kommer inn døra fra jobb før jeg må legge meg... men formen er blitt betraktelig bedre de siste dagene så jeg satser på at 2 trimester byr på bedre form om et par uker;)

Skrevet

er oxo 10+0 i dag. har sett min lille to ganger på ul og det er kjempefantastisk. Masse å glede sæ til jenter:)

Skrevet

Jeg er også 10+0 i dag:) HURRA!!!

Har ikke vært på UL da, så håper at alt er i orden:)

Skrevet

10 uker idag. Var på UL for 2 gang idag. Der var det fortsatt liv, den danset rundt der, skikkeli morsomt å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...