Gå til innhold

Ønsker meg flere barn men ikke ennå...

m*78

Anbefalte innlegg

Jeg er mamme til 3 flotte barn, gutt på 5 år, jente på 3 år og jente på 1 år. Har de relativt tett, å siste svangerskap var spesielt tungt. Ønsker meg veldig flere barn, men kjenner at kroppen trenger en pause, er sliten og skal jo ha overskudd til å ta meg av de tre jeg har. Er begynt med mini-pille, men blir så usikker på om jeg bør bruke dem. Tenker mye på om det kan bli vanskelig å bli gravid igjen etterpå. Vi strevde leeeenge før vi fikk førstemann, mens de andre to kom som perler på en snor. Har ikke brukt prevensjon mellom noen av disse barn, det er først nå jeg er begynt. Noen som har erfaring med dette, noen som har slitt med å bli gravid igjen etter å sluttet med p-pille/ mini-pille? Eller ble dere raskt gravid igjen?

Fortsetter under...

Jeg brukte "Pearly" fra pfc, mellom mine 2 siste. Fungerte strålende for meg. Skulle bare ønske jeg hadde visst om det før, så skulle jeg droppa hele hormondritten. Da fikk jeg også full oversikt over syklusen min,-veldig praktisk når jeg ville ha en til. Har forøvrig aldri hatt problemer med å bli gravid hverken til tross for alder(var 41 siste gang) eller bruk av hormoner. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...