Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg fødte for ca tre uker siden og har ikke vært plaget med smerter der hvor de to stingene ble satt før i går. Da ble det plutselig vondt. Er ikke det litt rart? Det er konstant vondt nå og ubehagelig både å gå og sitte. Hva kan dette komme av? Noen som har hatt lignende erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Har du sett etter med et speil. Det er det første jeg ville gjort. Speil og godt lys. Det kan være så mye. Det kan være betennelse. Jeg fikk det og da var det veldig vondt. Så gikk betennelsen over, men etter to uker uten særlig vondt fikk jeg plutselig vondt i et sting igjen. Da jeg så etter viste det seg at tråden ikke hadde løst seg opp, men var blitt litt betent under huden. Jeg pressa den ut og ble bra igjen. Jeg hadde også vondt i et annet sting fordi den boret seg gjennom huden og glapp den ene sårkanten. Men det kan også være noe helt ufarlig. De fleste sting klør og stikker. Og etter fødselen er du så full av smertestillende hormoner at du ikke er så følsom for det. Se etter med et speil du. Evt få mannen din til å se. Dersom det ikke er rødt og ømt rundt stinget, og i tillegg er mykt er du nesten garantert at det ikke er infeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå