Gå til innhold

Hormontroll!!!!!!!

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy flate for et hormontroll jeg er blitt...

i dag klarte jeg å ødelegge dusjdørene :S

det skal sies at lillegutt har vært syk og sovet svært lite.. men i natt så har han sovet og kunne fortsatt å sovet nå om ikke den ikke tenkende mannen min hadde begynt å bråke så sinnsykt på badet.. lillegutt lå rett ved badedøra... først starter han babermaskinen... så går mobilalarmen hans.. så går han i fusjen som han VET bråker noe helt sinnsykt:S jeg ble så sint da han klarte å vekke lillemann at jeg braser inn på badet åpner dusjdørene og skjeller han ut... når jeg demonstrativt lukker igjenn dusjdørenen tåler de vist ikke d og jeg ødelegger 3 fester...

nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi godt å høre vi er flere... Min kjære fikk i går kjeft fordi han satte seg på feil side av meg :D

Håper det snart gir seg for oss begge. Er ikke moro for hverken den ene eller andre at vi er sure og grinete over dusteting!

Men skjønner godt at du blir irritert over ikke-tenkende menn. Min og har en tendens til å gjøre sånt. Utrolig irriterende når man endelig har mulighet til å sove lenge alle sammen!

Skrevet

He he he he :))) litt må da mennene våre tåle/få gjennomgå disse 9 mnd vi går rundt og sliter.

Jeg kunne godt tenkt meg til å bytte med gubben min....

At det blir bedre etterhvert er en fattig trøst. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...