MammaUnderOpplæring Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Er det noen andre som erfarer å bli utrolig lat i 1.trimester? Jeg begynner å bli bekymret for før jeg ble gravid, trente jeg minst 1 time hver dag. Jeg prøver å gjør det enda, men beina mine er så utrolig tunge og mangler overskudd. Vet ikke om det er graviditeten som gjør det eller om det er formen som svikter. Husker ikke at jeg var så lat forrige graviditet
Mia 180510 Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Jag är helt med dig där Så LAT som jag är nu har jag aldrig varit förr. Det är helt grusomt. Orkar/gidder INENTING,soffan är min bästa vänn hehe
FruFrydmedtotette Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Takk Gud,at det ikke bare er meg. Vanligvis så trener jeg 5/6 dager i uka,men etter at jeg ble gravid så orker jeg rett og slett ingenting!! Gidder ikke trene,såvidt jeg orker å henge opp/brette tøy. Er 6 uker på vei bare,håååper denne trøttheten farer forbi snart. Jeg sover sikkert 10/11 timer i døgnet (vanligvis 8) . Hvor langt er dere på vei?
Tvillingmamma2010 Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Henger meg på her. Jeg er 10+2 og eier ikke energi og alt er et tiltak. Sover kjempemye.Prøver å gå en tur men blir så himla sliten. Begynner nesten å gråte av oppgitthet over meg selv. Er ikke på jobb om dagen, men tror sykemld blir forlenget fra fredag pga dette. (samt uggen med kvalme og brekninger daglig)
MammaUnderOpplæring Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 Så herlig å lese at jeg ikke er alene! Tusen takk :-D Da kan jeg kan skje tillate meg å være litt lat ;-) Satser på at det går bedre i 2. trimester. Jeg er 8 uker på vei
AinaW Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Er 7 uker på vei (begynner på uke 8 i morra) og er så sinnsykt trøtt. Jeg bare sover og sover og likevel kjennes det ut som jeg ikke har sovet på flere uker etterpå. Er det mulig... Vanskelig å reise på skolen med slik form
ma:) Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Vi er flere! Jeg har ikke gjort mer anstrengende ting enn å vaske klær og legge sammen noen av dem de siste 2-3 ukene. Ikke nok med at jeg har vært utrolig trøtt og aldri føler meg opplagt, nå har kvalmen kommet og sammen med å være så trøtt er jeg helt utslått. Ikke på jobb hele denne uka, så får vi se hva som skjer neste uke. Trening er helt ut og turene blir bare kortere.
FruBoger fødeklar Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er vant til å jogge og trene, orker vanligvis over en time..nå var 15 min slitsomt, ble så trøtt og tung i bena.. bare å gi opp.. syv uker her... skulle ønske jeg kunne ligget på sofaen og i senga mi, sovet til tolv... men her er det ei lita ei som må ut på turer, skal opp før syv hver eneste dag og som er veeeeeeldig aktiv.. mamma er trøtt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå