Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg hadde mens 8 okt. Sluttet 12 okt. Så testa jeg etter el for moro skyld da jeg hadde litt slim å el smerte den 15 okt, å den va positiv. Merkelig. Rett etter mens liksom. Hmm - Uansett. Jeg testa idag igjen, på dag 13 av syklusen å den var positiv. Men der kom også litt blod sammens med slim. (???) Sorry detaljer. Hva i alle dager kan det være? Har veldig stabil sykluse. Å legen min sa det var fullt mulig å ha to eggeløsninger. Så da har jeg hatt det. Men hva kan den blødningen vær? Var bare en gang, på papiret. Takk for tilbakemelding :)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2009 Ingen som vet hva det kan være? Kan umulig være tr NÅ?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 hmmmm... merkelig ja. DU er sikker på at du ikke er gravid da? Jeg ville nå for sikkerhets skyld tatt en grav test og er den negativ er du nok en av de få som har flere el på en syklus. Da er det jo bare å hoppe i høyet vet du:) Hold oss oppdatert da:)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2009 Kan aldri tenke meg at jeg er gravid! Jeg sjekka litt rundt, å leste at en kunne ha flere el i en sykluse. Å den blødningen jeg hadde med el slim kunne vær at jeg var veldig fruktbar. Hmm. Da håper jeg på det TakkTakk
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hadde også veldig mye blod i EL-slimet denne gangen og alle sa til meg at jeg da var veldig fruktbar:) Håper de har rett og at vi fikk klaff nå! Men jeg tenkte mest at du kanskje hadde en mellomblødning i tidlig svangerskap når du hadde mensen. Altså at det ikek var mensen som du tror, men at du er gravid.... For er man gravid så får man jo positive EL-tester og vet du..... Håper jo det da, men ellers er du i det minste veldig fruktbar med knall EL da:) Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå