Hanaomi Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 hei! har fått et tips om å bruke e-vitamin et par tre uker før eggløsning og et par tre uker etter eggløsning, dette har visst økt sjansene for andre å bli gravide. flere sier de har blitt gravide med en gang på dette. stemmer dette? andre som har hatt positiv erfaring? hvorfor funker det slik? håper på svar!
tuppa prøvd lenge Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Frøyaklinikken er en alternativ klinikk for infertilitet og på siden deres så står det en drøss med vitaminer som de bruker i behandlingen i sammen med fotsone ogakupunktur etc og e vitamin står der. der inne står det hva de forskjellige vitaminene og mineralene er godt for så jeg vil tro at e vitamin hjelper ja:-)jeg velger å tro det i allefall:-) jeg har begynt med masse av disse og håper at det vil gjøre utslag. jeg tar: selolje sink selen b total c vitamin e vitamin magnesium en skikkelig real dose med andre ord:-)hehe mannen min er også offer for pillene. mye av de skal være bra for sædceller men da må man jo kanskje regne med å vente noen måneder for effekt for det tar jo ca tre måneder for å danne sædceller. puh...ble langt dette:-)
Hanaomi Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2009 tusen takk for svar! da skal jeg prøve å finne dette og ta en kruttkur jeg også.... har prøvd to ganger, men utålmodig likevel :-) skal til legen i morgen, for tror kanskje jeg kan ha bekkenløsning.. eller en skikkelig urinveisinfeksjon.. har ikke hatt noen av delene før, men ut fra det jeg kan lese på nettet virker det som om det er bekkenløsning. men synes det er rart siden graviditetstestene viser at jeg ikke er gravid... passe forvirra kan du si, trøtt, tisser ofte, ømme pupper, uvel og disse smertene i hofteregionen (korsryggen, lysken, øvre del av lårene)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg vet at høye doser med e-vitamin beskytter cellene, så da vil jeg tro at det gjør at eggene får bedre kvalitet. Jeg har akkurat begynt å ta 100mg daglig (ido-E tabletter). Jeg hadde ikke hatt EL denne mnd og gikk og ventet på TR. Vet ikke om det er tilfeldig, men et par dager etter jeg begynte med tablettene var EL i gang. Og jeg fikk mye mer EL-smerter og EL-slim enn vanlig. I tillegg så anbefales det å ta høye doser med E-vitamin i forbindelse med prøverør, så jeg har stor tro på det!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Masse lykke til forresten;)
Hanaomi Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2009 oj! kan jo virkelig tyde på at det er noe i det da ja.. kjenner flere som sier noe av det samme som deg... skal garantert prøve det når jeg skal insemineres neste gang... alt for å korte ned på antall forsøk hehe er heller ikke noe som feiler meg, tester og undersøkelser er slik de skal være... har ikke prøvd like lenge som dere da (så på profilen din) men det er dyrt og slitsomt å holde på likevel! masse lykke til til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå