Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Til alle: Hvordan er det med dere når dere får orgasme? Jeg blir superøm i et døg etterpå jeg Dere som driver med søskenforsøk: Jeg har begynt å få en del melk igjen, noen flere som meg? Nå skal det sies at jeg har hatt litt melk helt siden min siste SA for litt over 4,5 år, men np har den tiltatt litt igjen...
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Ser at du er ruger, og kanskje kroppen din har kommet i rett modus, og du har blitt gravid.. Jeg hadde lite melk med snuppa, så jeg forventer ikke noe produksjon i starten uansett..Noen har mye og noen har lite, slik er det bare..
Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, men der tidlig å få melk nå da Får bare håpe at det er et godt tegn og at spiren driver og graver seg ned og klamrer seg fast
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Det kan jo virke slik...
Linchen Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Joda, melk her også. Men har egentlig kunnet presse ut bittelitt hele tiden etter at jeg sluttet å amme for 1,5 år siden... Jeg er 5+1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå