juni2010mamma Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Hei Nå er jeg litt bekymret. Har hatt litt blødninger og magesmerter. Er dette normalt? Har hatt en SA i mai og er vel litt over gjennomsnittlig bekymret:)
T#3 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Hei, Ja jeg har selv blødninger. Ikke mye nå lenger, men fortsatt litt engstelig. Har derimot ikke smerter. Smerter er ikke et veldig godt tegn, MEN det finnes heller ingen 100% rett fasit på dette. Ring fastlegen din, så får du nok kanskje en henvisning til UL (hvis det er det hun/han mener er best). Lykke til! Håper ikke jeg har skremt deg! Ville være ærlig med deg... Du har jo hatt en SA tidliger, og vet jo hvordan det er.
juni2010mamma Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Takk for din ærlighet:) Har jo tenkt de samme tankene selv, men håper i det lengste. Jeg har time hos legen på torsdag så da får vi håpe vi får UL så fort som mulig:) Mener å ha lest at det er vanlig med menssmerter også, krysser fingrene:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Hei! Jeg hadde en liten blødning i uke 5. Hadde samtidig smerter i magen. Var på ul da jeg var 6+2, og fosteret levde. Var på ul da jeg var 8 uker på vei, og så et levende foster da også. Skal på ny ul om 1 uke. Da er jeg 12 uke på vei. Er veldig spent. Hadde 3 blødninger med nr. 1. Da i uke 6, 7 og 12. Da gikk alt greit:)
juni2010mamma Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 Takk det var godt å høre:) Jeg skal til legen i morgen og håper da på UL så fort som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå