Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er, selvoppnevnt, den værste til å ljuge! Kan det rett og slett ikke!

Og nå blir jeg nødt! Dette fordi vi mener det er litt tidlig å spre nyheten (UL på torsdag gr. blødninger) og det faktum at ingen vet noe enda!

Skal på flere tilstelninger fremover, der alkohol mest sannsynlig vil bli servert. Jeg hadde vanligvis takket ja til et glass vin eller cider til maten, men neida, brus på meg takk! Hva skal jeg si a? Noen som har gode "unnskyldninger" som ikke er helt gjennomsiktige?

Har tenkt på disse:

Jeg kjører - Svarene jeg da får er: "Hvorfor det a? Gravid eller??" Noen av disse tilstelningene er hos naboer, så den blir uansett litt tynn...

Jeg må tidlig opp i morra - Svar: "Ett glass går vel bra? Merker jo ikke det i morra!"

Går på antibiotika - "For hva da? Det har du ikke sagt noe om!"

Nei dere, jeg trenger hjelp! Til å ljuge!...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en flaske alkoholholdig rødvin, gjerne med skrukork. I tillegg kjøper du en flaske alkoholfri rødvin. Bytt om på innholdet og drikk alkoholfri rødvin fra den alkoholholdige rødvinsflasken.

Den bør i hvertfall funke om du er hos naboer ;)

Får du servert f,eks en cider så går du på do - heller den ut og fyller på med vann. (Om du har en alliert som vet at du er gravid kan du jo samarbeide med han eller henne)

Ps, Selv om man går på penicillin kan man drikke alkohol. I alle fall mange av penicillintypene, så den unnskyldningen begynner å gå ut på dato.... ;)

Skrevet

Den med å bytte alkohol med alkofri var lur!! Den skal jeg bruke ;-)

Bare passe på å holde den for seg selv, slik at ikke alle andre er med på å drikke den opp. Samme går jo md hvitvin om du ikke liker rød....

Ellers går det ann å lage alkofrie drinker - står ofte på flaskene med miks, eller søk på nett. Bare ikke la noen se at du ikke heller i alkohol.... ;-)

Ellers går det å bytte etikett på ølflaskene, med varmt vann.

Det blir vel uansett ikke så veldig lenge du behøver skjule det, så det blir vel ikke så mange gangene å sku "lure" andre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...