Gå til innhold

Hvordan går det med dere uke 42 damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytter litt på denne jeg og skriver en foreløpig resultatliste:

Ikke gravid:

Saline

Ruli

Nurket

GRAVID:

Bjørnen Collargol

Stinemin

Skrevet

Dytter litt på denne jeg og skriver en foreløpig resultatliste:

Ikke gravid:

Lillemin

Saline

Ruli

Nurket

GRAVID:

Bjørnen Collargol

Stinemin

Skrevet

Ikke gravid:

Lillemin

Saline

Ruli

Nurket

Lady-alice

GRAVID:

Bjørnen Collargol

Stinemin

Skrevet

Det var det!!!!!!!!!!!!!!!!!

Negativ test i dag på testdag!!!!

det gjør så VONDT!!!!!!!! =(

Skrevet

Au da. Vondt å høre om dere som har fått negativt svar, for man vet jo så godt hvordan den følelsen er. Vondt!!!

Jeg har testdag imorgen, og har hatt en god-følelse helt til igår. Nå er jeg nervøs og med dårlig følelse. Kanskje jeg prøver en test i kveld...

Skrevet

Lady-Alice...

Føler med deg og sender en klem...

Få ting er verre enn dette...

Det er en så ubeskrivelig smerte inni sjela og alt er bare grusomt...

Kanskje du og tar noen dager til å sørge litt og slappe av? Det gjør jeg...

Mange tårer...håper det snart føles bedre...

Lykke til Mia71

Skrevet

Hei nurket1=)

tusen takk..

Ja..må ta noen dager kun for å slappe av og gråte ut nå--dette er ikke lett..føler meg sånn "alene" her hjemme i vårt eget hus..alt er "tomt" og "stille"..det skulle jo ikke vært det da!!!!!!!!!!!!!men det er alt for "stille" her..og det har det vært så lenge..vi har ventet og ventet...dette er så tungt!

akkurat nå så gleder jeg meg ikke over noe..

fikk følelsen på at dette ikke ville klaffe denne gangen heller da puppene ikke var ømme lenger og jeg ikke følte noe(jeg tror nemelig at man bare føler og vet når man er blitt gavid)..men man er egentlig ALDRI forberedt på den dumme negative streken!!!!!!!!!!!!!! jeg VIL jo så gjerne!!! har aldri opplevd en positiv test før..

Hvordan er det mulig å savne noen så sterk som man aldri har møtt

Er det virkelig mulig og gråte og sørge....trenger ikke skrive mer..jeg vet jo svaret på alt..JA det er mulig å ha det såå vondt..jeg har det nå..og har hatt det så mangen en gang...når er det min tur!`???!?!?!?!?!

=(huff--nå ser jeg nesten ikke det jeg skriver her...bare tørker tåre på tåre..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Uff er det ikke flere som har testet positivt?

Håper at resten gjør det da.... XXXXXXX....

Til dere som har testet negativt: føler virkelig med dere og håper dere kommer etter veldig raskt en etter en.

Ord blir fattige, men jeg sendere dere alle som en en kjæmpestor trøsteklæm!

Skrevet

Disse innleggene her er vonde å lese...ikke for pyser..

Stakkars Lay-Alice...

Forstår deg så godt...det er så vondt så vondt...

vet ikke hva annet jeg skal si...

Sitter her hjemme og gråter jeg og...kan liksom ikke fatte at det gikk galt igjen...går en fast runde mellom TV, pc og kjøleskap...Ingenting gøy på TV...PC litt trøst...ikke lyst på mat...

Ser på restene etter alle medisinen og orker ikke rydde dem vekk enda...på badet ligger noen brukte Cleabluer som jeg kikker på av og til i håp om at den siste skal ha ombestemt seg...

vanskelig å være alene hjemme, men godt å få ut følelsene...Godt å kunne gråte skikkelig...Venter på telefon fra legen for å ta en prat...

Vi skulle sittet samme under et pladd og drukket te og grått en skvett...

Sender en klem...

Vi får håpe dagene snart blir bedre...de blir jo som regel det...det som er vondt er den angsten man skal bære med seg videre om hva med evt neste gang...KAN det gå bra da???

Stå deg godt!

Skrevet

Så kom tanta...

Slutta med medisinene i går så da slepper vel de snart taket for alvor...

Nesten så jeg hører en lettelse i kroppen...

La bindene laaaangt bak i skapet etter uttak og sa: "Håper vi ikke sees på et par år..."

Særlig...

Skrevet

du er ei go jente du Nurket1..tenk å føle venninneskap til ei dame jeg aldri har møtt før..føler det for deg(håper ikke det var dumt skrevet)

men du er så "lik" meg..synes at vi hadde like symptomer i rugetida og da du testet neg,så var det akkurat som jeg viste at jeg skulle teste neg oxo.(rart men sant)

så får jeg så vondt inni meg for deg...men så blir jeg litt sjalu på deg oxo...fordi du har en liten en i huset ditt(vet at dette ikke hjelper deg så mye nå antaglivis)..men du er jo litt heldig da...tenk på det lille miraklet du allerede har=)

Og nå har tanta kommet..det må være godt det...håper det ikke tar for lang tid før den kommer til meg oxo..for da skulle jeg ringe porsgrunn igjen så vi kunne begynne og telle dager til et nytt fryseforsøk..kanskje allerede før jul*håper*

at jeg i det heletatt klarer å tenke positivt på det nå synes jeg er rart..men glad for det da...

gråter enda..men drikker litt te og prøver og pleie meg selv litt..men synes veldig synd på meg selv akkurat nå=(

beklager all syting og masing..skal ikke skrive mer på denne tråden jeg nå...tanta er like rundt hjørnet og cb testene er fortsatt negativ....

DET VAR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!for denne gang!

Til alle andre Lykke til...Tenker på alle..neg og pos...alle har jo hatt det vondt ...så jeg er så glad for dere som har testet pos...virkelig glad for dere!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

lady-Alice...

Synes ikke det var teit skrevet jeg...ble veldig glad for å lese det du skrev...

Ja, det rare er at man kan føle fellesskap man aldri har møtt her inne..

Tror vi møtes i et veldig spesielt øyeblikk i livene våre der vi når det gjelder dette som er så stort for oss forstår hverandre bedre enn mange andre rundt oss...

ja, jeg har et lite Nurk...men dette gjelder et nytt Nurk og det er en ny historie.....og ny sorg...Nurket kom nokså kjapt og i ettertid blir jeg mer og mer og mer ydmyk og takknemlig for Nurket jeg har...

Men jeg lover du prøver ikke 8 ganger å få til et Mirakelnurk uten at du er veldig sikker på at du vil...

Kanskje vi skal lage egen skravle-syte-trøste-støtte-tråd :-)

Ser det er en ny uke 42 tråd på gang?

Skrevet

ja det kan vi vel lage=) ellers så kan vi vel kanskje skravle-syte-trøste-støtte hverandre inne på den nye tråden ...vi blir vel ikke kastet ut derfra selv om vi ikke har testet pos.

skjønner hva du mener med at det er en ny historie i livet dit/deres..og jeg forstår oxo at man ikke uten grunn prøver 8 ganger uten å ønske det så indelig....du har all rett til å sørge like mye som meg som ikke har fått barn enda=)det skal du vite at jeg virkelig mener=)

og selvsagt er du ydmyk og takknemmelig for det lille nurket du har..det er jo en velsignelse og et mirakel for seg selv=)

Ønsker deg alt godt..og håper virkelig at du får til søskenforsøket i nærmeste framtid..ikke bare for din/deres skyld men oxo for nurket ditt, så h*n får søsken...vet jo selv hvor godt og viktig det er å ha søsken=)

klem

Skrevet

LA!

Ja ikke sant?

Mitt søsken sa at har du fått en...får du xxxxxxx få en til!!!!

Hyggelig å syte litt...om du forstår meg rett....

Har sendt deg PM også...fant du den :-)

Skrevet

jeg har enda ikke forstått hvordan jeg endrer passordet mitt jeg...

Skrevet

Kan vel ikke akkurat si at statistikken for oss uke 42 damer er så veldig høy!

Dessverre får en si....

Jeg merker at jeg er skikkelig deprimert om dagen, ikke den samme jenta jeg har vært! Og det som irriterer meg skikkelig, er at ALLE skal kommentere det...

Jeg tror denne prosessen gjør noe med en! Jeg mister liksom litt av meg oppi dette... Jeg har i alle fall bestemt meg nå, at når mine 3 røde måneder er ferdig, så skal jeg få brukt opp egget jeg har på frys.... Jeg aner ikke hva jeg går til da, vet ingen ting om hvordan prosessen for fryseegg er, men kan ikke vente for lenge føler jeg.

Mannen min sa i går: "kanskje DET vil bli julegaven vår i år da...."

Men jeg velger å ikke tenke det, jeg får bare sette det inn å se hva som skjer.

Heldig som jeg har vært, så har jeg fått hjelp dersom jeg ønsker privat klinikk også... Noen som er veldig ivrige på å bli besteforeldre..!!

Håper alle dere flotte jenter her inne har all lykke med dere uansett hva dere vil prøve på videre, og lykke til til dere som har testet positivt.

Dere er en sabla god gjeng å ha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...