Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 25. oktober 2009 #76 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg var pysete som en mygg... = mygga... Har ikke så veldig god følelse...synes jeg burde kjenne ett eller annet? I går syntes jeg det var litt trykk der nede, men nå fint lite... Nå lever jeg i håpet litt til...angra jo i det jeg gikk ut dodøra men... Jeg blir bare så utooooolig skuffa om dette går til XXXXXX igjen! Hva da.... Huff....ja ja...ikkke test før onsdag egentlig.... Heldige Stinemin....
stinemin med tvillinger Skrevet 25. oktober 2009 #77 Skrevet 25. oktober 2009 Ok ja det er best å vente for noen, jeg er veldig heldig, men har jo vært gravid på3 av 4 forsøk(en kjemisk)og mistet, men utrolig nok har jeg en veldig god magefølelse nå, det skal sitte nå, metformin og blodfortynnende!!!!
Saline Skrevet 25. oktober 2009 #78 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg begynte å blø i morgen - så nå var det nok dessverre over for min del. Jeg er sååå skuffa. Bør jeg likevel fortsette å ta crinonen frem til jeg har tatt blodprøve? Heldigvis har jeg nå 5 egg på frys så neste runde trenger jeg ikke nesesprayen og alle sprøytene - må jo lete etter lyspunkter nå! Vet dere hvor raskt jeg kan komme igang med fryseforsøk?
stinemin med tvillinger Skrevet 25. oktober 2009 #79 Skrevet 25. oktober 2009 Det var leit å høre, men har du tatt test? De gangene jeg har blødd har jeg fått beskjed om å fortsette med crinone på riksen. Godt du har fryseegg da hvis du ikke er gravid da, trøsteklem fra meg
monika70 Skrevet 25. oktober 2009 #80 Skrevet 25. oktober 2009 Er på rd 11 og testet neg idag... har tyvtestet noen ganger nå bla for å se at elsprøyta var ute av kroppen. Kjenner jeg blir litt deppa av dette nå.. Tror ikke på at jeg er gravid denne gangen desverre. På forrige forsøk fikk jeg pos test allerede på rd 8, som resulterte i ei lita jente. Dengang hadde jeg den gode innvendige følelsen på at jeg var gravid, selvom de fysiske tegnene ikke var like tydelige. Slik har jeg ikke denne gangen.. Men skal ta blpr 29.10 for endelig svar, tror ikke jeg orker å teste mer på egenhånd nå - er sikker på at løpet er kjørt.. Det skal vel mye til for at jeg nå er gravid..? Kjenner litt murringer i magen og litt verk i korsryggen, sikkert tanta som kommer nå snart tenker jeg.. Er litt deppa idag, men - har 5egg på frys i det minste - så det er fler sjanser tenker jeg!
Søskenhåp adopterer Skrevet 25. oktober 2009 #81 Skrevet 25. oktober 2009 Du må fortsette med crinonen saline til du har tatt blodprøva. Det føles jo bare bortkasta men for å være på den siskre siden. Du kan begynne på frys etter neste mens. Lykke til neste gang! I dag har jeg er dårligere dag, kjenner meg helt vanlig. Jeg er jo så spent/nervøs også så er redd dette er det som har gjort meg småkvalm/uggen. Jeg vet jo nå at slutten nærmer seg for oss, så kjenner godt påkjenningen med dette nå gitt....
Saline Skrevet 25. oktober 2009 #82 Skrevet 25. oktober 2009 Takk for trøst :-) Da fortsetter jeg på crinonen frem til tirsdag. Jeg testet i går og den var negativ så jeg hadde en dårlig følelse allerede da. Så utrulig kiip at jeg må dra avgårde på jobb nå og har en kjempestressende uke foran meg. Kunne tenke meg å legge meg under dyna og synes synd på meg selv! Lykke til, damer. Håper det går bedre for dere enn det gikk for meg denne gangen. Skal følge med dere videre. Jeg kan jo fortsatt rekke et fryseforsøk før jul.....
Søskenhåp adopterer Skrevet 25. oktober 2009 #83 Skrevet 25. oktober 2009 Rd 11 kan være litt tidlig å få positiv men sannsynligheten er vel ikke den største. Er det rd 11 ETTER innsett?? Er det rugedag 11 inkl. innsettingsdag så kan det være håp. Men skjønner hva du mener. Når det har gått såpass lang tid kjenner man det som regel på seg på et eller annet vis. I alle fall hvis man har vært gravid før så kjenner man igjen "gravidfølelsen".
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 25. oktober 2009 #84 Skrevet 25. oktober 2009 Huff da.... Her var det litt trist lesing....for en xxxxx lotto dette er... Har selv ingen god følelse men orker ikke teste enda....man bør vel bruke morgenurin? Tror kanksje jeg prøver i morgen? Jeg har sykemeldt meg ut uka...om dette går galt trenger jeg noen dager til å komme meg på... Dessuten er jobben full av folk med svineinfluensa....hmmm....redd denne Prednisolen gjør meg til et lett bytte... Men men.....får håpe magefølelsen lurer meg...sist blødde jeg på dag 10...ja ja.... Hvorfor skal dette være så xxxxxxxx vanskelig???? Hva nå SFE? Vi er vel litt i samme båt? 8 forsøk?
Søskenhåp adopterer Skrevet 25. oktober 2009 #85 Skrevet 25. oktober 2009 Ja vi er i samme båt ja.... jeg har nå 2 egg igjen på frys, så det blir jo max ett forsøk igjen (hvis noen av eggene overlever). Har da tenkt til å søke om adopsjon, men ble jo helt deppa når jeg hørte at bare saksbehandlingsida i kommunen jeg bor tar nærmere 1 år! Pluss da 3 års ventetid oppå der igjen... :-(
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 25. oktober 2009 #86 Skrevet 25. oktober 2009 SFE.. Heldig du som har egg på frys...det har jeg aldri hatt og har nå vært gjennom 10 fulle hormonkurer...pluss et par avbrutte....litt lei av det kan du si.... Hadde jeg enda hatt frys....frister ikke enda en gang....om dette går feil vei... Sukk....
Søskenhåp adopterer Skrevet 25. oktober 2009 #87 Skrevet 25. oktober 2009 Vi får se hvordan det går. Tror heller ikke jeg orker tanken på mer ivf. Men er det så mye som 1 års venting i kommunen så kan vi jo vurdere om vi vil ta et privat forsøk i mellomtida. Men tanken byr meg imot akkurat nå i alle fall. Har jo aldri lyktes på frys da.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 25. oktober 2009 #88 Skrevet 25. oktober 2009 Ehem... Jeg tok en test nå midt på dag, dag 10...det er kanskje ikke så lurt uansett? Man bør vel kanskje bruke morgenurin? Den var blendahvit i allefall... Tror jeg prøver igjen i morgentidlig...
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 25. oktober 2009 #89 Skrevet 25. oktober 2009 men etter en stund dukket det opp en uuttroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolig tynn liten skyggestrek... Er det juks når den dukker sent opp? Og den var utolig tynn...mest som en skygge...har jo hørt om disse skyggesvarene...men det var en liiiiiiten skygge strek der streken skal være... Kan det være positivt? Husker sist var det heller ikke store utslaget på dag 10...og da på morgenurin... IKKE lurt å ta en test midt på dag, dag 10.... Pittelitt optimist for i morgen... Føler meg veldig sprengt i magen i dag...kanskje fordi jeg har vært i ro og grått? Og nesten litt sånn leamus....merkelig... Hmmm....dette er femdeles ikke for pyser....godt å lufte seg litt her... Lykke til damer...
Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 25. oktober 2009 #90 Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, her har det gått for seg i dag ser jeg Nurket1 du er jo søt også da Hvor lenge etter kom den skyggestreken da? Husk at hcg fordobler seg annenhver dag, så dersom du klarer å vente til morgenurin på tirsdag så vil jeg tro at du får en tydligere strek relativt raskt dersom spiren har klamret seg fast Selv så er jeg ganske så spent på morgendagen. Fra rd 10 tom rd 12 har jeg pleid å begynne å blø nemlig.....
stinemin med tvillinger Skrevet 25. oktober 2009 #91 Skrevet 25. oktober 2009 Nurket, så spennende da, hvilken test har du brukt? Jeg har aldri opplevd og få skygger uten at det er noe hcg der, har brukt cb og billigstrimler jeg da som regel. Krysser fingrer for deg, Selv har jeg begynt åbli litt øm i eggstokker igjen, plutselig ble det vondt å gå skikkelig på do igjen(flaut) , så spørs om jeg er en bitte liten smule overstimulert, presser i egg stokker? Jeg var det 1 gangen jeg var gravid med gutta mine, selv om det bare var 10 egg ut... Noen med erfaringer?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 25. oktober 2009 #92 Skrevet 25. oktober 2009 Takk BC! Fint å kunne more dere....he he he....skulle sett meg her jeg svinser innom badet fem ganger i minuttet og vurderer om det ER en strek der....Har endatil prøv å holde den opp mot speile for å se om jeg ser streken i speilbildet...SKJØNNER!!! Stinemin jeg brukte Clearblue...ikke akkurat et kryss men en slags skyggestrek... Har ikke problemet med å bli overstimulert...men er det farlig eller bare ubehagelig? En venninne av meg som fikk ut 30 egg hadde det gasnke ille, men de sa på sykehuset at det gikk fint å bli / være gravid... Hva kan de gjøre med det da Stinemin? Huff...har en test til liggende....fristende å ta den i morgen.... Hva gjør du i fht svin da Stinemin? Klemmer til 42 damene...blått lykkestøv overdrysses...
stinemin med tvillinger Skrevet 25. oktober 2009 #93 Skrevet 25. oktober 2009 Kjenner meg sånn igjen, ha ha jeg også holdt på sånn, sammenligner du med den ubrukte også? Skjønner det frister å teste igjen i morgen nå. Jeg tror det er mye luft i magen min, håper det er det som trykker på. ikke veldig ubehagelig, så det går nok bra, Jeg er jo litt på vakt ang svineinfluensa, vasker meg veldig ofte på hendene, i jobben min er jeg veldig i kontakt med mennesker, så tenker jeg vil være enda mer forsiktig nå.
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #94 Skrevet 25. oktober 2009 Hei! Idag er eg på rd 12,tok en test idagtilig også den var neg. Sist gang begynte eg å blø på dag 12 (testdagen)men det har ikke komt noenting til nå denne ganga.Kjenner ingenting som skulle tilsie at den er på vei heller....Kan eg vere gravid?? Det er jo litt rart vist eg hadde vert siden eg har tatt 2 tester,og de har vist neg..hva tror dere?I morgen er det blodprøve.. Lykke til til hele resten av gjengen=)
stinemin med tvillinger Skrevet 25. oktober 2009 #95 Skrevet 25. oktober 2009 så lenge det ikke er blødning er det jo håp:) hvilke test brukte du? noen er jo mer sensitive enn andre.. Er det vanlig med blodprøve rd 12? mener å huske det var sånn på riksen...
Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 25. oktober 2009 #96 Skrevet 25. oktober 2009 Ruli det kan godt være at du er gravid ennå. Rugedag 12 er fortsatt tidlig altså. Blir spennende å se hva blodprøven viser i morgen da! Selv blir det rd 10 i morgen og jeg har veldig lyst til å teste, men vet at det ikke er noen vits i det. Svak strek på rd 13 viser at det ikke er noen vits i å teste 3 dager før det liksom Nei jeg får holde ut noen flere dager før jeg tester....
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 26. oktober 2009 #97 Skrevet 26. oktober 2009 Hei... Akkurat nå har jeg bare lyst å dø...testen hvit i dag tidlig og da er det vel ikke håp? Rugedag 11.... At det går an å føle seg så ulykkelig.....Jeg tror ikke dette går bra. Hadde føleelsen i går kveld om at det kanskje kunne være håp....skyggestreken så tydelig.... Orker nesten ikke tanken på å skulle komme meg videre og over dette.... Et liiiite håp enda, men vanskelig å skulle motivere seg videre nå.... Åhh......hvorfor skal dette være sååååå vanskelig...alt jeg ønsker er å få møte den lille spiren...
stinemin med tvillinger Skrevet 26. oktober 2009 #98 Skrevet 26. oktober 2009 Uff det er ikke greit, er det ikke skygge en gang i dag? Men husk blødningen har jo ikke kommet, når kom blødningen forrige runde? utsetter cyclogesten blødningen?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 26. oktober 2009 #99 Skrevet 26. oktober 2009 Hei... Den kom dag 10...selv om jeg hadde positiv test... Veldig rart med positiv test i går og ikke i dag.... Er så lei meg at jeg ikke greier gråte en gang... Hva nå da liksom...skal jeg ha 8 forsøk og bare ha to SA å tenke på i ettertid... Hvor mye skal vi små mennesker tåle egentlig... Og er det helt idiotisk å prøve igjen??? Alt går bra helt til eggene skal sette seg fast.... For en grusom sorg dette gir...den er så vond og ingen forstår den jo egentlig....i mitt hode er jeg jo gravid hver gang jeg har satt inn egg og spinner drømmer rundt dette....det blir som en miniSA nesten... Å kjære vene.....hvordan kommer man seg etter dette da? Huff...
stinemin med tvillinger Skrevet 26. oktober 2009 #100 Skrevet 26. oktober 2009 jeg føler virkelig med deg Nurket, men du har ikke blødd enda, så da er det jo håp,jeg forstår alt om hvordan du har det, selv om jeg "bare "har hatt 5 forsøk tilsammen nå med fryseforsøket.Dette var mitt 1 forsøk hos Hausken, var det ditt 1 også der? Dette er et jxxxxx kjør for å si det sånn, Jeg er gravid, men har 2 terror uker foran meg har alltid mista innen 2 uker fra nå ved mine tidligere forsøk. men nå skal jeg tenke posetivt. Jeg hadde en god pause fra mine første 4 forsøk i det offentlige til dette, brukte p piller for å roe ned litt eggstokker og metformin da som skal forhindre spontanabort. Kanskje det var lurt, for meg handlet det bare om å fortsette med en gang etter sa n min i mai, men etterhvert var det godt å bare ha en pause. Men håper for deg enda, blødningen skal jo komme før man gir opp håpet vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå