Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 21. oktober 2009 #26 Skrevet 21. oktober 2009 Hehe, Nurket1. Jo det skal være mulig det. Hvis du går inn på brukerinnstillinger (tror jeg det heter..) så kan du skifte både nick og passord mener jeg
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. oktober 2009 #27 Skrevet 22. oktober 2009 Hei damer...hvordan er kropp og sjel? Har vært positiv til nå...men som regel bruker disse dagene å vise om det har gått bra eller ikke...Ikke superoptimist, men håper jeg tar feil.... Sist testa jeg positivt søndagen...følger samme dagene.... I dag har jeg vann i/hovne hender og det liker jeg ikke... Huff... Hvordan går det med dere da?
Saline Skrevet 22. oktober 2009 #28 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har hatt voldsom hodepine under hele dette forsøket og sliter fortsatt med dette. I går hadde jeg vondt i ryggen og følte meg sliten. I dag på rugedag 7 har jeg litt svakt rosa utflod - så jeg håper på en festeblødning.... :-) Har ellers ikke så mange symptomer. Brystene er litt tyngre og ømme enn vanlig, men det kan jo like gjerne være crinonen. Nå er det ikke så lenge igjen til testing :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. oktober 2009 #29 Skrevet 22. oktober 2009 Hei Saline... Ikke morsomme dager dette... Crinonen kan gi mange rare farger...har hatt hele spekteret...(dryppende blod til svart! USJ) Medisinene vi bruker lager mye bøll... For en berg og dalbane.... :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. oktober 2009 #30 Skrevet 22. oktober 2009 Fra hvilken dag tyvtester dere? Sist testet jeg dag 10 og fikk svaaaakt positivt utslag. :-O
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. oktober 2009 #31 Skrevet 22. oktober 2009 Skriver litt her jeg....om noen ikke orker å lese eller svare forstår jeg det godt...må bare få ut litt frustrasjon... Har en skikkelig dårlig dag...vet ikke helt hva jeg forventer egentlig...men synes liksom kroppen føles så feil... Ofte midt i rugeperioden jeg synes det tar av om det er positivt...det er jo egentlig irrasjonelt...jeg har kjent og ikke kjent alt mulig og resulatene har vært alt mulig... Det eneste som tar av i dag er behovet for å gråte og synes synd på meg selv.... Jeg synes denne prosessen er så utrolig tung og vanskelig...og så føles det så ensomt...det er vel derfor jeg sitter her og skriver... Mannen gjør så godt han kan, men ikke han heller forstår hvor vondt dette gjør... Hormonene...redselen...stikkene....verk.....knuste drømmer og motet til å prøve igjen... Hvor lenge orker jeg og hva da...? Skal man gå igjennom alt dette og så skal det IKKE gå bra likevel? "Alle andre" (i den andre verdenenen) får de barna de ønsker... I dag er en skikkelig vond dag....
Mamma`n til Sandra Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #32 Skrevet 22. oktober 2009 Huff da Nurket1. Jeg kjenner og at jeg har følelser som sitter på en bergogdalbane..... En stund er jeg kjempe optimist og i det andre øyeblikket er jeg kjempe deppa. *klemme på deg* I dag var jeg innom jobben en tur og gjett hva jeg fikk vite????? At person nr 3 er gravid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kjenner jeg gir opp snart. Nå SKAL det være min tur og. Har ikke noe lyst til å gå tilbake på jobben om jeg skal få en negativ test om 7 dager. MEN det skal jeg jo ikke heller. NÅ SKAL det bare gå. Det må klaffe for oss alle nå. I dag har jeg hatt en del murringer over skambenet. kjenner lite tidlig på dagen etter cyglogesten (eller hva den heter) er tatt. Men det kommer nå flere timer etterpå. Buubsa er fortsatt ømme og brystvortene er jo mildt sagt "(¤/(#)(#¤&/% ømme noen ganger. Men det kan jo bare være bivirkninger alt. så jeg får bare smøre meg med tolmodighet og vente til teste dagen. ******************************************************************************************************************************************************************** Deler ut litt baby støv til oss alle.
Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 22. oktober 2009 #33 Skrevet 22. oktober 2009 I morgen er det 1 uke siden innsett og da er jeg halveis til testing Jeg har egentlig nesten lik 0 i bivirkniger nå. Har aldri hatt en så "normal" kropp i rugeperioden jeg egentlig. Ikke antydning til ømme pupper i det hele tatt og de har pleid å være helt forjævlig.... Vet sannelig ikke helt hva jeg skal tror jeg. Prøver å tenke minst mulig å fylle dagene med andre ting. Hittil har det også gått bra da... Men jeg kjenner at jeg har litt "styr" på høyre side. Uff akkurat nå tenker jeg at det er EVIGHETER til neste uke Som dere skjer så er humøret skiftende hehe
stinemin med tvillinger Skrevet 22. oktober 2009 #34 Skrevet 22. oktober 2009 Idag har vi alle hatt den store deppe dagen ser jeg..., Nurket, skjønner deg såå godt, du har gjort dette så mange ganger. Håper virkelig gullegget ligger i magen din nå. Her startet dagen med ny test, den var negativ, og da trodde jeg det var over. lå å grein i badekaret og ringte mannen helt forstyrra. Blir helt flau av meg selv her også...er jo alt for tidlig å teste.. Men siden skuffen er full av tester tok jeg en ny nå og da er det en micro svak strek der igjen, jeg er kvalm og puppene er større. Så mage følelsen er bedre . håper din blir det også nurket. klem
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 23. oktober 2009 #35 Skrevet 23. oktober 2009 Hei damer... hadde skikkelig deppedag i går...huff så pyton...Må tenke at så lenge ikke tanta kommer er det håp...redd jeg skremte vannt av egga i går... :-/ Men så mye står på spill...igjen... I dag kjenner jeg INGENTING i puppene e.l. Og dumme meg husker jo ikke helt hvordan ting har vært før.... Har hatt positivt utslag uten noen tegn....får tenke på det... Tror ikke det blir test før søndag her Stinemin....du er jo RÅ! Og det høres bra ut da? Jeg hadde svakt positiv dag 10 sist... Takk for trøst både her og der damer....håper dagen i dag blir bedre :-) Nurket
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 23. oktober 2009 #36 Skrevet 23. oktober 2009 Og har nattesvette....husker ikke helt om jeg har hatt dette før heller jeg... Skulle tro jeg aldri hadde gjort dette før....tror hodet kobler ut sånn ca etter tre dager med spray....og ikke kobler på igjen.... :-)
Søskenhåp adopterer Skrevet 23. oktober 2009 #37 Skrevet 23. oktober 2009 Er på rugedag 5 i dag. Tror liksom jeg har vært litt småkvalm et par dager nå, men er rett og slett redd det er innbilning. Man går jo bare å kjenner på absolutt alt liksom.... ellers ingen ting. Som sagt, har aldri vært helt medisinfri før, så kan jo ikke helt sammenligne med da jeg var gravid med Edvart heller. Det er jo også 4 år siden, og man glemmer bare helt hvordan det var! Nei jeg tror hverken det ene eller andre foreløpig. Men ja humøret det går opp og ned, og er generellt sett mere "høggete" enn ellers. Ble ikke akkurat bedre da ei dame som er kunde på jobben i går spurte om jeg var 50, jeg er jo da 38......ser jeg SÅ sliten ut for tida liksom. Ble jo helt deppa av den kommentaren rett og slett!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 23. oktober 2009 #38 Skrevet 23. oktober 2009 SFE... Må le litt av det innlegget ditt...prøverør ol er ikke for pyser...synes selv at fjeset ligger igjen i senga noen dager...Husk det er mye skrukk i bekymring... Men kanskje dama trenger briller!!! Det er fint å ha deg som sånn "normalverdi"...hvis ikke du kjenner noe er det normalt for oss også :-) Jeg er også litt kvalm i dag...men tror det har med skrekkdagen i går og en urolig natt med svetting og en som hosta i øret hele natta... Er det vanlig at puppene detter litt sammen etter en stund med medisiner, eller? Synes puffen gikk litt ut i går...Ikke så Dolly lenger...hufff...(Noen si JA!!!) Ha håpet alle sammen (ja, særlig du Nurket1!!!)
Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 23. oktober 2009 #39 Skrevet 23. oktober 2009 Hehe, ja man kan ikke være pyser i dette "faget" nei. Det er sikkert og visst! Selv har jeg hatt en del rosa utflod i går. Rosa "rester" av crinonen som kommer ut. Vet at det ikke trenger å være negativt så akkurat det bryr jeg meg ikke om. Siden jeg har lest at andre tar test tidlig for å se om el-sprøyta er ute måtte jo selvfølgelig jeg også gjøre det Problemet er at jeg glemte hele testen i ca 20 min..... Men når jeg da kikket på den var den positiv så el-sprøyta sitter nok litt i her i gården. Er jo bare på rd 7 så vet det ikke er fordi jeg har produsert hcg til utslag ennå... MEN da må jeg i alle fall vente til i slutten av neste uke før jeg får et reelt tesultat.... Puppene mine er, for å sitere min mann.... ikke akkurat blitt mindre nei... Men eller så har jo den kvalmen jeg hadde tidligere her borte... Nei, jeg prøver å ikke kjenne så mye på det, men blir jo til at man gjør det alikavell da....
Saline Skrevet 23. oktober 2009 #40 Skrevet 23. oktober 2009 Hadde også en utrulig vanskelig dag i går...!!! Kjempevondt i hodet, ordentlig dårlig dag på jobben hvor jeg kranglet med "gud og hvermann..." og gotteriorgie på kvelden. La meg kjempedeprimert og tenkte at dette går nok ikke rette veien! har det litt bedre i dag, men har ingen "gravidfølelse". Puppene er fortsatt litt ømme, men ellers ingen symptomer. Når skal dere teste? Sist testet jeg positivt på dag 9 så jeg vurderer å teste i morgen selv om det er noen dager for tidlig.....
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 23. oktober 2009 #41 Skrevet 23. oktober 2009 BC! Ikke bry deg om Crinonen i allefall! Jeg dro ut en bloddryppende Crinonestang dager før en positiv test....det virker som den irriterer slimhinnene på en annen måte en Cyclogesten gjør... Puppene mine var sprengt til i går...da ble de litt sånn pfhheeeee og datt sammen. Nå er de bare ømme å trykke på... Så rart at flere hadde en sånn møkkadag i går? Kan det ha noe med antall dager man har hatt de medisinene i kroppen? kanksje det er en slags reaksjon på en måte? Hmm bare en teori... Tester ikke før søndag tror jeg...da har jeg enda et par dager å drømme på :-) Og kjenne etter....... Lykkestøv overbringes herved...
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 23. oktober 2009 #42 Skrevet 23. oktober 2009 Stinemin... Vet du noe om hvorfor du har testet positivt på 3 av 4 og så har det ikke gått bra? Testet selv positivt på mine første 3 av 4....Har snev ev endo... Husker ikke detaljene rundt historien din :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 23. oktober 2009 #43 Skrevet 23. oktober 2009 Har kjøpt Clear Blue i dag...tror jeg gjemmer den laaaaaangt bak i skapet noen dager til... Ellers er dopapir med rosa mønster ANGSTFREMMKALLENDE!
Lady-alice Skrevet 23. oktober 2009 #44 Skrevet 23. oktober 2009 hei hei damer =) har en sånn deppe dag i dag jeg som alle hadde i går..i går følte jeg meg GRAVID og struttet av glede med ømme pupper,kvalme ,litt småstikk i livmoren og blødende tannkjøtt når jeg pusset tennene.. pratet tilogmed med mannen min hvor event barnesengen skulle stå(VET AT DET VAR EKSTREMT TIDLIG Å PRATE OM)men i går var jeg i så gravidhumør at det bare føltes riktig ut og prate om. MEN i dag da!!!!!!!våknet opp etter en svettete natt med mensmurringer INGEN ømme pupper som virker og ser ut som to slappfisker ...huff...idag damer har jeg en kjempetrist da..føler at nå er det over gitt...det var den gleden. er på rugedag 10(inkl insettingsdag) men ønsker alle her inne masse lykke til..håper at alle får positiv gravodtest!!!!!!!!!!!! det fortjener vi !!!!!!!!!!!!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 23. oktober 2009 #46 Skrevet 23. oktober 2009 Vil bare si at det med puppene, at piffen går ut av de og de ikke lenger er ømme er helt vanlig. Det at de har vært hovne/ømme er pga. hormonene dere tar i forkant av forsøket, så det er vanlig at de blir normale ei ukes tid etter dere har slutta å ta slike medisiner. Desverre får en vel si, jeg synes bare mine blir mindre og mindre jeg ;-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 23. oktober 2009 #47 Skrevet 23. oktober 2009 Fint å få vite SFE...hmmm det burde jeg jo vite egentlig? kan ikke huske at jeg hadde så mye puppegreier da jeg var gravid egentlig? Dette er jo rene torturpsykobergogdalbanen... Så lenge tanta er vekke er det jo håp... Ser liksom for meg to alternative julekvelder... + 12 uker omtrent akkurat på julekvelden... - triste tanker om det blir flere rundt bordet noen gang... Huff....hvor mange sånne svarte dager skal man ha i kalenderen egentlig...har en del termindatoer som kommer og går... Nei Nurket1! Vær positivt så lenge du kan... Nå er det fredag og den skal nytes med taco og grullrekka! Kanskje greier jeg å holde meg unna BIM noen timer.... Så det så...
Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 23. oktober 2009 #48 Skrevet 23. oktober 2009 Skal vi lage en liste med testdatoer for oss? Bjørnen Collargol - tester 30 okt
Søskenhåp adopterer Skrevet 23. oktober 2009 #49 Skrevet 23. oktober 2009 Skal vi lage en liste med testdatoer for oss? Bjørnen Collargol - tester 30 okt Søskenhåp for Edvartsen - tester også 30 okt
stinemin med tvillinger Skrevet 23. oktober 2009 #50 Skrevet 23. oktober 2009 Skal vi lage en liste med testdatoer for oss? Bjørnen Collargol - tester 30 okt Søskenhåp for Edvartsen - tester også 30 okt Stinemin (sniktester hele tiden) men test 27 okt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå