Gå til innhold

sorry,mn må bare spørre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt at puppene blir mye større utan at man er gravid?

det har nemlig mine blitt, el jeg er 3 dager over ikm, inger positiv gravid test så er vel bare kroppen som er helt på jorde å løper. har mange andre symptomer som mens smerter osv,mn plutselig dagen etter kan det være anderledes at jeg ikke kjenner annet enn mensmurringer.

håper på mens snart sånn at de j#vla mensmurringene forsvinner, er litt lei de da jeg har hadd de i 14 dager nå.

en annen ting er at jeg har positive el tester er det normalt?

kan kroppen min være litt i kluss etter jeg hadde SA helt først på september, har hadd 2 el etter den og 1 mens. så egentli har jeg vært på normaln,mn nå kommer de ikke mens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine ører høres du veldig gravid ut :) Kjenner igjen beskrivelsene dine!!

Lykke til :)

Skrevet

dette høres sikkert domt ut, mn jeg tar sjangsen jeg:)

jeg får jo bare negative tester å inne på spå er det flere som har spådd nei på meg. eller kansje eller ja nei samtidig.

føler bare meg veldig lei meg og gråter jo får ingenting nå....føler at jeg er gravid liksom, mn lurer på om hode liksom kan klusse så mye at det kan bli fysiske symptomer??

takk får at du tar deg tid til å svare:) setter stor pris på det i allefall. litt vanskelig nå når jeg ikke får noe som helst svar...

Skrevet

Høres ut som du er gravid spør du meg:) Jeg fikk først positiv test 7 dager over ikm med sønnen min. Testa jevnlig rundt ikm og dagene etterpå!

Har også hørt at graviditet kan gi positiv eltest her inne på forumet uten at jeg vet..

Skrevet

håper bare at jeg egentli ikke håper får mye liksom, bynner å bli lei av alle neg gravidtester nå:( mn er jo som sagt en stor testoman å vanskelig å vente noen dager før ny test liksom, tror jeg ikke skal teste i morgen å kansje prøve å vente til helgen får å se om mens kommer... bruker også være skikkelig pms før mens, klikker får den minste ting, men under graviditet er det ikke sånn å føler meg veldig rolig liksom å det er jeg også nå, griner i stede får å være fly forbanna:)

føler meg bare som sagt som en stor syte kopp som sikkert bare tror jeg er gravid:)

Skrevet

Hei:)

Hvordan går det med deg idag??

Håper virkelig du får en positiv test snart!!

Klemklem

Skrevet

heisann

er veldig oppgitt å lei meg i dag.

ingen mens å ingen positiv test heller...

om jeg får positiv er jeg blitt i stor tvil om, er bynt å tro at det er bare hodet mitt som lurer til alt sammen..men går det virkelig ann, å liksom tro at man er gravid å få så sterke symptomer.? i dag har jeg bare hadd små mensmurringer så har heldivis ikke vært så plagsomt men derimot har jeg gråt får ingenting og får at jeg har gått så uviss så lenge og kjent noe så lenge.

jeg mistet jo helt i bynnelsen av forgie mnd å fikk sist mens 20 september så lurer på om kanskje jeg har mistet mens igjen??

huff alt blir bare syting får tiden på meg å så bynner jeg å gråte igjenn... hvordan skal man ikke tanke på at det kanskje er eller kanskje ikke er med så mye symptomer? jeg trenger liksom ikke sitte å kjenne å tro at de er der. men så igjen i går ut på dagen så hadde jeg ikke et symptom å var sikker på at jeg ikke er gravid.

det hadde liksom vært greit å vite hvis det ikke hadde vært også da:)

takk får at du bryr deg om en helt fremmed person nicki82 jeg setter utrolig stor pris på det.

Skrevet

Vi er nå alle i samme båt.

Stilte meg undrende til at du, i trådnavnet, unnskyldte deg for å spørre. Trodde BIM dreide seg litt om å spørre og svare folk. Ser ingen grunn til å unnskylde seg for noenting, så lenge man ikke er frekk med hverandre.

Navnet ditt, Gravid etter 6 år, hva innebærer det?? Har du vært prøver i 6 år??

Det er forresten også lov å syte, klage og synes synd på seg selv herinne. Men lurer litt på om det ikke er det store barneønske ditt som får deg til å være på gråten så ofte??

Jeg holder forresten knappen på at du er gravid, jg. Mensesmerter tviler jg på, at man kan innbille, ikke det at jg er en ekspert på området..

Jeg går til akupunktør for å fikse i syklusen min. Ser ut til at det fungerer ypperlig for meg. Har du vurdert/prøvd det??

Glad for at jg kan være til hjelp, siden det er utrolig mange herinne som har vært der for meg :)

Skrevet

gravid etter 6 år innebærer at vi fikk det til etter 6 år første gangen, jeg fikk pcos som 18 åring og tok en slankeoperasjon får 2 år siden etter 6 mnd fant jeg ut at jeg ble gravid å kunne ikke være mere glad.

vi fant ut at vi skulle bynne å prøve ikke lenge etter første mann kom å ble gravid før prøvingen startet altså når lillemann var 6 mnd gikk nesten 2 mnd så mistet jeg og så stabiliserte ting seg med mens å alt sånt igjen men nå vet ikke egentli

føler meg bare veldig forvirret, er veldig redd får å spørre andre så er vel egentli en person som prøver å holde tilbake mye, så kansje derfor jeg undskylder meg mye:)

har som regel en normal syklus på 35 mn de 2 siste mnd har den vært på 28 så vet ikke hvordan den er denne mnd liksom:)

rundt denne tiden bruker jeg å være veldig pms når jeg skal ha mens, mn nå føler jeg at jeg bare er lei meg. tror at jeg ønsker at det skal være positivt mn er veldig sliten av neg tester. ønske til mannen er kanskje større om barn enn mitt,selv om jeg ønsker jeg også. håper at jeg er det men tørr liksom ikke håpe får mye på grunn av at vi prøvde så lenge første gangen.

Skrevet

Hei..nå må jeg bare skrive inn til deg her :) jeg har nå i 14 dager trodd og håpet jeg var gravid..først kom ømme pupper, så murringer som går over til litt strekking innemellom..I korsryggen kjenner jeg også litt ubehag, blir fort rasende og fort lei meg. Jeg sluttet med p-sprøyten i juni, så jeg tror nok den ikke har noe effekt lenger, tok bare en gang! Så i dag kjøpte jeg meg en test.(.merke: første tegn..) vet ikke helt hvordan den er i forhold til clearblue? men prøvde...å så var testen pinadø NEGATIV...fader, jeg ble skuffet, lei meg og trist..har kommet noen tårer i dag for å si det sånn...tenker det kan være noe annet, som kreft ol???jeg er forvirret, og min mann er på jobb, kommer hjem om 14 dager..så jeg går her alene, uten og kan snakke med noen...er disse testene sikker??

Skrevet

ps..puppene har også føltes store og tunge, men holder på å avta nå..

Skrevet

kjenner jeg blir lei meg når jeg leser dette jeg:( synes det er trist at det ikke var noe til deg, mn så klart så kan det væl være tilig å teste ennda til deg? jeg vet ikke noe om disse testene du tar,mn har nå i d siste selv brukt noen strips sånn billige tester eller noe sånt.

puppene mine var også blitt større å skikkelig ømme, nå er de bare store med stikkinger, grunnen til at jeg merker så stor forskjell på puppene er at jeg er slankeoperert og de hang som to tyyynne slips, og var a cup nå passer c-cup og de er faste å myyye finere:) så klart har kansje kunne lagt på meg igjen men det tror jeg ikke:)

mn jeg har ikke så mye symptom som før liksom eller har symptom mn vet ikke helt hvordan jeg skal forklare.

når har du ikm cornelia?

Skrevet

litt vanskelig og beregne ikm, for jeg har hatt den uregelmessig siden jeg sluttet med p-sprøyten..jeg hadde den ordentlig først i aug..og nå sist fikk jeg den 5 september, siden har jeg ikke hatt den. Men jeg har aldri reagert når tante kommer, jeg har bare merket det ca en time før..men nå har jeg hatt alle disse symtomene i 14 dager..hva kan dette være da? skal sies at jeg er 33 år, men er vel ikke blitt for gammel enda ? hehe..nå må jeg nesten trekke litt på smilebåndet ;) hvordan har du det nå da, samme symt?

Skrevet

du må sikkert bare vente lenger får så å ta en test igjen, vet ikke hva det kan være , har det jo nesten på samme måte selv, syns det er vanskelig å ikke vite noe jeg, har en litt bedre dag i dag, mn mye smerter nedover lårene fram og bak samt mensmurringer. tok en test i mårrest også, negativ som vanlig og ingen mens fortsatt. synes symptomene varierer i grad hele tiden egentli, noen dager ingenting andre full pakket liksom.

tror aldeles ikke du er får gammel nei...33 år er jo ingen alder:) har du fortsatt symptomer å sånn du å? hvilke symt er det til deg nå?

Skrevet

neg i dag også? huff, har ikke tatt noe test i dag jeg..venter noen dager nå.. samme symptomene i dag også, korsrygg, murringer og tung nedentil, samt at jeg er "slite" i lår..hva det enn betyr?? ser du også har det, men ha er det ?? har ikke hatt noe sånt før. Jaja, blir spennendes tid fremover da, må jo være en grunn til at kroppen er sånn nå, mener at jeg har ikke hatt slikt før,..men synes nok det er litt rart at symptomene kommer så fort, før testen viser noe annet enn neg,?? det skulle kanskje ha slått ut på den også da hvist jeg er gravid??!

Nei, det er ikke lett, man håper og håper..

Skrevet

symptomene kan komme lenge før en positiv test, det kan ta en stund før en produserer høyt nok hcg hormon også.

jeg tok på meg bind i dag får har hadd sånne menssmerter å strålinger nedover lårene at jeg trodde mens skulle komme,mn nei ikke en drope en gang med blod, ååå... lei av å vente i det uvisse nå.

vet du når sånn ca du skulle ha mens da, da er det jo litt enklere får deg å vite.

spå er inne på spå forumet her på bim, dette er jo bli gravid å så er det noe som heter spåforum. mn blir jo bare en uvisshet det også.

Skrevet

Positive el tester etter ikm vil jo si at du ER gravid. De slår ut på hcg også og kan brukes som graviditetstester! Helt sant:)

Skrevet

Da får vi bare håpe :) Tante har heller ikke kommet hos meg, heldigvis...men gruer meg hver gang jeg skal på do, har økt utflod, så det kjennes ut som hun kommer hele tiden..håper hun har glemt oss ;) Jeg skulle egentlig hatt mensen sånn ca 5 okt..siste mens var 5 sept..men som sagt tidligere her så har jeg jo aldri hatt menssmerter før mensen,,,så jeg venter i spenning enda jeg på at det er en liten baby :) greit og kan ha noen og snakke med..hurra for dette forumet :) Jeg ¨må få høre fra deg da, holde meg oppdatert :)

c o r n e l i a

Skrevet

hm cornelia

det var lenge siden du skulle hatt mens gitt, kan du ikke dra til legen å ta en blodprøve å se om det er noe hcg der? det er jo sjelden at man ikke får vite det via en vanlig urintest,mn det fore kommer at man må ta blod prøve.

jeg har til gangs økt utflod å synes det er litt ekkelt.

jeg har jo positive el tester men hvorfor får jeg ingen positiv gravid test da? den er jo ennda neg. så klart har jeg en syklus på 35 så er jo ikke det før på søndag.

hvis den var 28 som den har vært i 2 mnd har jeg hadd ikm forgie søndag.

Skrevet

men det hører jo med i historien å da at jeg ikke har hatt normal syklus etter p-sprøyte slutt...så det er nok ikke noe å stole på. men nå har min mann vært borte i 10 dager, så om jeg hadde eggløsning den uka før han dro kan jo være sannsynlig da. Husker en kveld rundt 2 oktober, da ha tok på puppene mine, så gjorde det kjempevondt..kanskje jeg hadde eggløsning da?? nei ikke vet jeg, men jeg snuser til vanlig, men nå blir jeg uvell av det.. hmmm

Skrevet

hurra for deg, du er nok gravid...i følge innlegget under :) håpehåpe for din skyld :)

Skrevet

Hva er det jg leser??? Gratulerer så mye : )

Nyt tiden fremover...gode dager og måneder i vente!!!

Knuseklemmmmm

Skrevet

hø??? har fortsatt negative gravidtester:(

i dag var også el test negativ:( går det ann.....

har måtte hadd på bind i dag å... har sånn menssmerter.

er så utrolig lei meg får tiden,er lei av å gråte...

lei av å vente på mens, lei av at testen ikke er positiv, like skuffende hver gang den er tatt liksom...

hvordan kan en el test være positiv så lenge da?å så i dag er den plutselig neg? vil det da si at jeg ikke er gravid, mn har symptomer forde?

Skrevet

jajaja... da er det bare å si de fæle ordenen, tr kom i dag, er så trist at jeg har kunne heve hennne ut døra hvis det har gått....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...