tøysesara Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Hei alle der ute. Jeg hadde blitt gravid på nuva ringen og begynnte og glede oss til den ny. Men desverre vi rakk ikke å glede oss lenge. Begynnte og blø og fikk smerter. Det var en spontan abort, Det er nå gått 9 uker siden den spontanaborten, og fikk vite at alt nå var borte. Og ennå ingen mens og bare negativ gravidtest. Nå har vi bestemmt oss får å ikke begynne på den heller. Vil gjerne prøve å bli gravide igjen. Men kommer ingen mens. Noe som har opplev det samme ? El vet hvor lang tid det tar og få tilbake mensen?
BettyBoob Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 det kan ta litt tid før kroppen er tilbake i gjenge etter SA, så jeg tror du må prøve å smøre deg med litt tålmodighet Men husk at eggløsningn kommer før mensen uansett, så det går jo an å prøve følge litt med på tempen og evt EL-tester - ha sex regelmessig dere, så skjer det igjen før dere vet ordet av det! Lykke til!
tøysesara Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Tusen takk. Jeg er så spent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå