Gå til innhold

Trenger råd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en prins som snart er 1 år(om 8 dager faktisk:D) . I 5-6 dager nå har han plutselig fått slike "anfall" med utrøstelig gråt. Han gråter så det skjærer i mammahjertet mitt, sparker,klorer og kaster seg bakover.Vil ikke ha smokk,ikke bamse,ikke drikke,ikke kos.... Dette skjer stort sett om kvelden eller han kan våkne om natten. Utrolig slitsomt, det kan jo vare alt fra 10 min til over en time... når han endelig har roet seg så koser han , gnir seg veeeldig i øynene og sovner etter noen minutter i sengen sin.. merkelig,skjønner ikke helt hvorfor han gråter så fælt.. Eldstemann var ikke sånn,så jeg vet rett og slett ikke hva dette kommer av..

Hva er dette? Er det trass? Kan det være tenner?han har to oppe og to nede nå,men kan ikke se at det er flere på vei nå... Har målt om han har feber flere ganger,men han ligger på rundt 37,5..Ikke er han syk heller, kun litt snørrete. Jeg blir helt rådvill,for jeg får jo så vondt av han..og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Håper noen har et fornuftig svar til meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda...det der hørtes trasig ut. Når du skriver at det skjer om kvelden (i tillegg til om natta) - er det før han sovner? Hvis det skjer bare etter at han har sovnet kan det jo være såkalt natteskrekk, men hvis det også skjer før han har sovnet er det jo neppe det... Kan han være overtrøtt? Tenner kan det jo være. Ikke usannsynlig at det kommer flere av dem snart. Har du prøvd å gi ham paracet før du legger ham om kvelden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...