Gå til innhold

Nokon som har funne fram gravid-buksene?

Anbefalte innlegg

Berre lurer eg. Trur ikkje eg gjorde det før i veke 14 begge dei to forrige svangerskapa. Men no er jo magen som ein ballong, særleg på kveldane. Og skikkeleg ubehageleg med noko som strammar over magen... Så kanskje eg må begynne å leite fram nokre bukser...

Fortsetter under...

Her fant jeg fram mammabuksene i dag. Hadde håpet å drøye det litt, men nå greide jeg ikke å gå i vanlige bukser lenger. Jeg er 11+3 i dag, og mener jeg starta med de ca uke 13/14 sist. Er jo behagelig da!

Forrige svangerskap klarte jeg å presse meg inn i de vanlige buksene til rundt uke 20, denne gangen føles det mer ubehagelig. (er jo 10 år eldre og 10 kg tyngre denne gang også da:-((() Føler meg bare feit, feit og atter feit. Hater denne perioden. Bedre når man faktisk får en ordentlig mage og ikke bare ser tjukk ut. NEKTER å kjøpe gravidklær enda! Da hadde jeg blitt ordentlig deppa altså.

jeg sliter med vanlige bukser, men mammabuksene fra sist er ganske utvidet siden jeg la på 25kg sist. så de er altfor slakke i livet.

Så jeg går bare rundt og føler meg tjukk.... Men løsningen er tights og tunika inntil videre.

Jeg er 11+3, og har funnet fram gravidbukser... Går stort sett i joggebukser for de passer fortsatt, men når det ikke passer med jobbebukser, går jeg i gravidbukser.. Magen er ikke veldig stor, men det synes at jeg er gravid, og jeg klarer absolutt ikke noe som strammer over magen.. Mammastrømpebuker bruker jeg også, og de er utrolig behagelige..

Annonse

Takk og takk:)

Er 13 uker og lurte på om det bare var meg som var altfor glad i mat eller hva. Går i vanlige klær, men har hørt av venner at det skal begynne å vise i 5. mnd.. og så lenge kan jeg nok ikke gå i buksene mine... Godt å høre at det ikke er unormalt å legge på seg litt i starten også.

Godt å høre at det er flere enn meg, som har tidlig mage og som ikke lenger får plass i bukser uten strikk:-)

Jeg har et svangerskap fra før med tvillinger. Nå er jeg 11 uker og magen er nesten på samme størrelse som da jeg var 5 mnd på vei med dem. Men flere år ekstra på baken og minst ti kilo mer siden mitt første svangerskap har vel også noe å bety for størrelsen på magen. Familien kommer med kommentarer at det sikkert er tvillinger igjen ...hehe..satser på at vi kun ser en på ultralyd denne gangen selv om magen ser ut som om den kan romme både to og tre:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...