Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Hei er det noen som vet... Hvor lenge skal man helst vente med å prøve igjen etter en MA? Håper det ikke er så lenge etter.. har helst lyst til å prøve med en gang jeg... gyn legen sa helst at jeg måtte vente etter en vanlig mens. Og legen sa det at jeg bare kunne prøve med en gang... Hmm, lurer på hva som er det beste... hva tror dere? eller hva har dere gjort, for dere som har opplevd dette? jeg lurer stadig...noen som kan hjelpe?
nicki82 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Så leit at du måtte gjennomgå dette...*trøsteklemmer* Jeg ville ha hørt på det rådet som passet meg Men det er ikke meg det dreier seg om..hva føles best for deg???? Lykke til med uansett hva du bestemmer deg for!!
Reflexia Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 vi prøvde rett på.....tror ikke kroppen blir gravid før den er klar for det uansett... lykke til
LillePersille88 ? Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Så leit:/ Jeg hadde også en MA nå i august:( Gynekologen sa at det ikke hadde noe å si når vi begynte på igjen, men de anbefalte å vente til etter den første mensen så de lettere kunne regne termindato. Så, det er bare å kjøre på! Vi ventet til etter den første mensen før vi prøvde, siden jeg blødde i nesten en uke etter jeg kvitterte, og hadde brunlig utflod i en ukes tid etterpå (sorry detaljer, men er vel vant til det alle her inne). Så vi hadde sex kun to ganger den mnd:) Gjør det som du føler er best for deg selv! Vi vil i alle fall bli raskest mulig gravid igjen,savner å være gravid, og savner den lille spiren som det ikke ble noe av:( Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå