Gå til innhold

Halsbrann eller?? Noen som har opplevd lignende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det svir litt i halsen. Ingen sure oppstøt eller noe. Bare en varm følelse i halsen og delvis bryst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,det var et av mine tegn på graviditet dagen før testen slo ut. Bruker aldri å ha det ellers. Mistet jo dessverre i sen ma,og halsbrannen ser ut til å ha kommet for å bli. Litt mindre nå 3 mnd etterpå. Så er absulutt et symptom. Tid er ikm? Masse lykke til forresten.

Skrevet

Regner med at jg er 7 dpo. Har ikke opplevd dette i mitt forrige, korte, svangerskap. Takk for svaret : )

Takk for lykkeønskninger og ligeså : )

Skrevet

Oiii et bra tegn da. Sikkert gutt i magen din da hehe. Jeg opplevde det ca 10 dpo. Krysser fingre.

Skrevet

*glise*...når har du IKM da, katta??

Skrevet

Vet ikke helt sikkert for syklusen er enda litt ustabil etter ma i juli,men bruker å ha 28 dgr syklus til vanlig, og siste mens 1 dag var forige mandag. Sist hadde jeg 38 dgr syklus.

Skrevet

Må slenge meg på her jeg også. Jeg har vært gravid 3 ganger - 2 ulykket og en liten jente på fire år. Alle de tre gangen har har blitt gravid har jeg hatt ekstremt my halsbrann, og nå snakker jeg om ihvertfall 10 dager før IKM.

Har det nå også, masse de siste 5 dagene, men har ikke IKM til 27.oktober, så tør ikke helt å håpe.

Skrevet
:) Har opplevd det kun et par ganger. Temperaturen min er nok litt for lav imorges og. Tror rett og slett at jg er innbillt gravid (blir ikke noe baby av slikt..hehe) :P
Skrevet

Hva er tempen din på da? Og hva var den i går? Min temp er 36,40 og jeg er 5+4 i dag. Men det hjelper vel ikke deg hva min basaltemp er. Mente bare å insinuere at tempen ikke trenger være skyhøy for å indikere graviditete. Dog har den sunket kraftig fra i går så kan det vel være tegn på TR. Men halsbrann har jeg denne gangen og medforrige så det er jo låvende

Skrevet

Takk for innspillet, Lille Banan : )

Gratulerer med spiren, forresten!!!

Var hun akupunktøren min (som er forresten helskjønn) som sa idag at jg måtte stole på LH stigningen som er påvist av el.testen.

Har også temperatur rundt om 36,4. Synes det er rart, siden jg tidligere har hatt 36, 5 som min snitt temp.

Akuen min sa at temperaturen kunne være påvirket av ytre faktorer, og det trengte ikke å bety noe :) (det gjelder vel deg og)

Halsbrannen opplevde jg kun et par ganger igår...pluss at det strekte seg under navlen i ti minutters tid når jg var oppreist++. Men ingen av disse småplagene har vart så lenge.

Jeg har visst hoppet tilbake på det positive toget...får se hva den vil føre meg til. Spent på mandagen, gitt :)

Skrevet

Idag hadde jg min berømmelige halsbrann i fem minutter...

Kroppen min oppfører seg rart :P

Skrevet

Jeg har også vært plaget av halsbrann de siste dagene..

Vi satser på at det er positivt! :)

Hadde vært spennende om det bor en liten spire inni oss nå!

Er forresten 15 dpo idag! :D Meeen.. tørr ikke teste før til helga...

Skrevet

Ojojoj....dette er jammen spennende!! Og for en tålmodighet, I must say ; )

Satser også at det er positivt for din del. Er nok mer usikker på egen del. Ut ifra mine antagelser, er jg testeklar på mandag (har visstnok en luteralfase på 11 dager, ut fra de forrige tre pp).

Holde oss informert i helga!!! Tvitvi!!

Skrevet

Hvor mye plaget er du med det eeegentlig??

Har ikke hatt den varmefornemmelsen i halsen idag...hmmm

Men jg ble litt kvalm av å se kakaorester i vasken på jobb...det var bare den lukten og den størkne hinna på kakaomelkavfallet. Det var bare i et par sekunder da..

Skrevet

Kjenner det flere ganger om dagen! :) Uff.. nesten som jeg brekker meg her jeg sitter når jeg ser for meg den kakaoen i vasken! Blæææ.. så ekkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...