♥ Smurfen ♥ Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg hadde masse kviser med flrste.. Det ble jente. Med nr 2 hadde jeg nesten ingen og det ble gutt. Nå er jeg i uke 4 og har allerede begynt å få kviser igjen, så lurer på om det blir jente hehe.. Noen andre som har samme erfaring eller andre tegn til jente/gutt?
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 hehe.. jeg har fått MAASSE kviser å er bare i uke 4.. fikk gutt sist gang å hadde INGEN kviser... så kan jo hende:)
♥ Smurfen ♥ Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Blir spennende å se om det stemmer hehe. jeg regner ikke med det da men er jo litt artig likevel
YoMomma Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Trodde det skulle være motsatt, jeg:-P På grunn av mannlige kjønnshormoner og sånn.. at en får mer kviser og ekstra hårvekst når det er gutt. Jaja.. Får vel heller vente til UL og se..
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har samme erfaring som deg Jentene fører med seg endel grums... Så spennende å finne det ut!
bullebull&gullegull Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Tja, jeg var nå absolutt ikke kvalm sist, bortsett fra kanskje en dag. Da ble det en pjokk. Denne gangen har jeg vært kvalm siden el. Noe i meg sier at dette kan være ei lita tullefrøken, men tror det ikke før jeg får se det
Plutselig_gravid Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Ingen kviser med nr 1, fikk faktisk den flotte huden. Det var gutt. Med nr to fikk jeg masse kviser. Det var jente. Nå har jeg allerede fått masse kviser, så kanskje jeg venter en jente til?
cornelia:) Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Det sies at er du gravid med jente tar hun din skjønnhet, mens gutten i maven får deg til og stråle,, dette stemte hos meg, alle tre gangene .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå