Gå til innhold

et lite spørsmål ang.pergo

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk eggløsning på dobbel perg men har ikke klaffet så langt ennå men det kan vel kanskje komme av at jeg ikke fikk sterk eggløsning eller noe?

har tatt trippel kur denne gangen.

så det jeg lurer på er om det er større sjans for å kraftigere eggløsning eller større sjans for å få det til?

eller er det samme om jeg tar dobbel eller trippel?

hadde blitt veldig glad for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke - men en skulle jo tro at hormonene er ganske så mye kraftigere på trippelkur, dersom du fikk eggløsning på dobbel pergo har du jo god effekt av kuren!!

EL er EL, har aldri hørt at det kan være forskjell på sterk eller svak EL, men kanskje noen andre vet noe om dette??

Selv går jeg nå på 3 doble pergokur, dersom noe ikke skjer snart, vet jeg ikke om jeg skal over på trippel... får ta det som det kommer, blir det ingen spire på meg denne pp`n heller tenker jeg at jeg tar en pause i prøvingen til over jul og kommer sterkere tilbake her over nyttår!!!

Lykke til da =)

Klem fra

Skrevet

Hei!

Jeg gikk på dobbel pergokur over 5 sykluser uten at det virket. Hadde kraftig eggløsning hver eneste gang. Jeg tror personlig ikke det har så mye å si om det er dobbel el trippel kur. Snakk med legen din når du føler det er nok, slik at du kan komme videre. Jeg måtte ta LAP og tilslutt ta AIH. Da satt den lille tulla fast som er 8 mnd:) Ikke gi opp håpet!

Lykke til!

Skrevet

Jeg vet ikke hvor stor forskjell det er, det varierer kanskje fra person til person. Det er jo sannsynlig at du får flere egg, og da øker jo sjansen:) Det må jo være noe forskjell, hvis ikke hadde du ikke fått trippel kur. Masse lykke til, håper det blir din tur denne gangen:)

Skrevet

takk for svar alle sammen!:-)

dreamer: ja det er sånn jeg tenker også. han hadde vel ikke sagt at jeg kunne ta det hvis ikke det hadde noen hensikt.

Jeg skrev ltt med deg før og husker deg veldig godt og hadde neste håpet å ikke se deg igjen her inne:-)hehe

ja jeg håper det blir VÅRES tur denne gangen!!:-)

syns vi har prøvd lenge nok nå altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...