Gå til innhold

Kviser... hvor er den flotte huden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 11 + 2 og har den siste ukenevært plaget med stadige små kviser i ansiktet..Den ene overtar etter den andre....

Jeg trodde huden skulle bli så flott under graviditet... Og jeg kan ikke huske at jeg fikk mye av dette sist graviditet da følte jeg meg så flott og pen.... fikk gutt... Hvorfor er det slik? Har noen erfaringer ift kviser og kjønn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Er 11+3 i dag, og har den siste uka ca fått noen fine små kviser.. Jeg var mye plaget med det før jeg ble gravid med jenta vår pga pcos, men etter hun kom til har jeg ikke sett noe til dem.

Jeg hadde jo da noen kviser under svangerskapet, og det ble jo som sagt ei jenta. Og jeg har en strerk følelse for at det blir jente denne gangen også. Men om kvisene har en sammenheng, vet ikke?

Skrevet

hei.. jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid.. å jeg har fått kjeeempe mange kviser.. ser ikke ut i måneskinn... men hadde ikke det sånn førstemann og fikk da en gutt så kanskje det har sammenheng og at det er jente som ventes...

Skrevet

sist svangerskap hadde jeg absolutt ingen kviser i det hele tatt. fikk jente.. nå har jeg fått endel kviser og veit ikke hva jeg venter.. er i uke 9

Skrevet

Det sies at jentene tar skjønnheten din, men når du går med gutt, blir du pen i huden.

Skrevet

Oy! Jeg er førstegangs, og jeg har masse kviser! I hele fjeset fra øynene og ned. Har ikke det til vanlig. føler meg ikke så pen akkurat for di er ganske hissige:(

Skrevet

det er hormonene...

og det pleier å roe seg etter første trimester, når du begynner å ruge mer istedet for å "lage"..hvis det gir noen mening for noen:P

(Da fosteret er ferdig utviklet, og bare skal koooose seg)

Skrevet

hahaha akuratt sånn er jeg oxo. jeg var sånn når jeg gikk med første mann oxo å fikk gutt da hehehe. men jeg fikk noe å smøre på av legen å de ble borte=) bare henta en resept på apoteket=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...